έστησα την προτομή μου δίχως να παρω άδεια απο το κράτος [σας]-προκειμένου/ν/αποφύγω τα κολύματα

έστησα την προτομή μου δίχως να παρω άδεια απο το κράτος  [σας]-προκειμένου/ν/αποφύγω τα κολύματα
trrompeta -troubeta,,έξω-όξω,,ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ-ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ,,Παραθυρο-παραθυρι,,ΣΠΑΩ-ΣΠΑΖΩ,,Γητευω-γοητευω,,AKOMA-AKOMH,,Απασχολημενος-απησχολημενος,,Νταλαβερι-Νταραβερι,,Κομπος-Κόμβος,,Εξαποδώ-0ξαποδω,,Εχθες-Εψες,,ΓΡΗΓΟΡΑ-ΓΛΗΓΟΡΑ,,Κοινωνια-καινωνία,,YBPIZω-BPIZω,,Κορτιζόνη -Κορτιζόλη,,Μισθιτι-Μνησθητι,,CAPRI-CARPI,,ΑΙΜΑ-ΓΑΙΜΑ,,ΤΑΤΑΡΟΣ-ΤΑΡΤΑΡΟΣ,,ΠΑΧΟΥΛΟΣ-ΠΑΧΥΛΟΣ,,Αγγιζω-εγγιζω,,Πιθηκανθρωπος-Ανθρωποπίθηκος,,ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ-ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ,,ΕΜΠΡΟΣ-ΜΠΡΟΣ,,Δίνω-δίδω,,ΕΜΠΟΡΟΣ-ΕΜΠΟΡΑΣ,,ΗΤΑΝ-ΗΣΑΝ,,Νταλαβερι-Νταραβερι,,AXAX0YXA-AXAOYXA,,Αγγιζω-εγγιζω,,μάγειρας-μάγειρος-ΝΤΟΜΑΤΑ-ΤΟΜΑΤΑ,,ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ-ΛΙΓΟΘΥΜΙΑ,,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,,ΠΤΩΧΟΣ-ΦΤΩΧΟΣ,,Καρικατουρα-καλικατουρα,,Ηταν-ήσαν,,Πληρωνω-πλερωνω,,ΕΝΤΕΡΟ-ΑΝΤΕΡΟ,,Λιποθυμiα-λιγοθυμiα,,Συρόπι-σορόπι,,ΠΑΝΤΟΒΑ-ΜΑΝΤΟΒΑ,ΠΡΑΓΑ-ΠΑΡΓΑ,,Ηρως-Ηρωας,Ερως-ερωτας,,Ναβαρα-Νοβαρα,,,Βιολισtης-βιολιτζης,,Μπουζουξής-μπουζουκλης,,ΜΕΤΑΝΟΩ-ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ,,ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ-ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ,,Φταίω-πταίω,,Σαθρός-Σαπρός,,Αγουρος-άωρος,,Απεθανε-πεθανε,,Υποανάπτυκτος-υπανάπτυκτος,,EKEINO-KEiNO,,Αιμάτωμα-μάτωμα,Παραλίγο-παρ/ολίγο,,καρπαζιά-καρπαζά,,Μπιμπλώ-Μπιμπελώ,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,,ΝΙΑΟΥ-ΜΙΑΟΥ,,Σιωπηλος-σιωπηρος,,Αλμυρός-αρμυρός,,Πουλώ-πωλω,άντερα-έντερα,Aγγίζω-εγγίζω,ΓΡΗΓΟΡΑ-ΓΛΗΓΟΡΑ,,ΤΣΙΣΑ-ΤΣΙΣΙΑ,,ΝΤΟΥΛΑΠΙ,ΔΡΟΛΑΠΙ,ΔΟΛΑΠΙ,,Κανω-καμω,,καιγωμαι-καιωμαι,,HTAN-HSAN,,Παχουλός-παχυλός,,ΔΟΥΜΕ-ΙΔΟΥΜΕ,,Μαγειρας-Μάγειρος,,ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ-ΒΟΥΡΚΟΛΑΚΑΣ-ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΚΑΣ,,ΠΑΠΙΟΝ-ΠΑΠΙΓΙΟΝ[Αυτό που δέν προχωράει],,ΠΕΡΣΥΝΟΣ-ΠΕΡΙΣΙΝΟΣ,,ΤΖίΤΖΙΚΑΣ-ΤΖίΤΖΗΡΑΣ,,Λέγω-λέω,ΑΠΟΕΜΑ-ΑΠΟΓΕΥΜΑ,,Mπονβιβέρ-βιβμπονέρ,, Ανακλαστικά-Αντανακλαστικα,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,Χαμπάρι-Χαμπέρι,,Πνευμόνι-Πλέμονι,,EΛΑΦΡΆ-Ελαφριά,,Bioλιστής-βιολιτζής,,Μουρμουρίζω-μερμυρίζω,,ΜΠΙΤΛΣ-ΜΠΙΤΛΙΣ,,ΗΤΑΝ-ΗΣΑΝ,,ΕΒΡΑΙΟΣ-ΟΒΡΙΟΣ,,Πανάθεμα-ανάθεμα,,ΒΑΠΟΡΙ-ΠΑΠΟΡΙ,,Μιαούλης-Νιαούλης,,ΦΤΕΡΟ-ΠΤΕΡΟ,λιποθυμία-λιγοθυμία,,ΕΧΘΡΟΣ=ΩΧ-ΤΡΩΣ,,ΑΦΗΣΕ-ΑΦΗΚΕ,,ΑΠΟΓΕΥΜΑ-ΑΠΟΕΜΑ,,ΘΕΛΟΥΜΕ-ΘΕΜΕ,,ΟΝΕΙΡΑ-ΟΝΕΡΑΤΑ,,ΠΙΤΖΑΜΑ-ΠΙΖάΜΑ,,Καουμπόης-Καμπόης,,Εγκυος-έγκυα,,Γλυκός-γλυκύς,ΔΙΝΩ-ΔΙΔΩ,ΠΑΝΑΘΕΜΑ-Ανάθεμα,ΚΑΝΩ-ΚΑΜΩ,ΠΛΥΜΙΡΙΣΜΑ-ΠΛΗΜΗΡΙΜΑ,ΠΕΡΣΥ-ΠΕΡΥΣΥ,ΟΧΤΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ,ΒΑΛΕΝΤΣΙΑ-ΠΑΛΕΝΤΣΙΑ,ΜΠΑΡΣΕΛΟΝΑ-ΜΠΑΝΤΑΛΟΝΑ,ΠΡΑΓΑ-ΠΑΡΓΑ,ΦΟΤΖΙΑ-ΤΖΙΟΤΖΙΑ,ΠΑΝΤΟΒΑ-ΜΑΝΤΟΒΑ,ΠΕΣΙΑ-ΜΠΡΕΣΙΑ,ΤΟΚΙΟ-ΚΥΟΤΟ,σουρεαλισμος-συρεαλισμος,ΚΑΡΕΚΛΑ-ΚΑΡΕΓΛΑ,ΣΟΔΑ-ΣΟΥΔΑ,ΣKAΛTSOYNI-KAΛTΣΟΥΝΙOYNI, ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΣ-ΜΠΟΥΖΟΥΚΛΗΣ,KPEMYΔI,KΡOMYΔI,ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,ΚΟΡΤΙΖΟΝΗ-ΚΟΡΤΙΖΟΛΗ,ΚορωνοΪός-ΚορωναΪόςΟΚΤΑΠΟΔΙ-ΧΤΑΠΟΔΙ,ΛΥΤΡΑ-ΡΗΤΡΑ,ΚΑΡΑΦΛΟΣ-ΦΑΛΑΚΡΟΣ,ΦΟΥΧΤΑ-ΧΟΥΦΤΑ,ΚΛΑΔΙ-ΚΛΑΡΙ,ΜΟΝΜΑΡΤΗ-ΜΟΝΜΑΡΤΡΗ,ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ-ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,ΜΟΝΟ-ΜΟΛΟ,ΤΑΦΟΣ-ΤΑΦΡΟΣ,ΤΕΝΕΚΕΣ-ΝΤΕΝΕΚΕΣ-ΤΕΚΕΣ,ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕΣ,MISΘΙΤΙ-ΜΝΗΣΘΙΤΙ,μεγαλουπολη-μεγαλοπολη,ΑΤΥΧΟΣ-ΑΤΥΧΗΣ,ΦΑΙ-ΦΑΓΙ,ΠΙΑ-ΠΛΙΑ,ΧΟΡΤΑ-ΧΟΡΤΑΡΙΑ,ΒΑΒΥΛΩΝΑ-ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ,ΨΑΛΛΩ-ΨΕΛΝΩ,ΠΑΝΤΡΕΙΑ-ΜΑΝΤΡΕΜΑ..ΠΑΝΤΡΕΜΑ,ΨΑΞΙΜΟ-ΨΑΥΣΙΜΟ,ΜΠΟΥΡΜΟΥΛΑΣ-ΜΠΟΥΡΠΟΥΡΑΣ-ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ,ΙΔΩ-ΔΩ,ΣΚΡΑΠΑΣ-ΣΚΑΡΠΑΣ,OMAS-NOMAS-ह्मेरोस-HPEMOS-HMEΡOS,ΠNEYMONI-ΠΛEMONI,PNEMONI.MAΓEIΡAS-MA/ΓYROS,ANTEPO-ENTERO ,न्तोमता-TOMATA-NTOMATA,KOUPMAS-XOUPMAΣ,AKOMA-AKOMH,ΣTENAXOPEMENOS-ΣTENOXOPHMENOS,ΔIABOΛOS-διαολος,KATAσTREMENOS- KATESTρAMENOS TRAπ/EZIKOS τραπεζιτικος,δρεπανι-δρεπανο,ΚΟΚΚΟΡΑΣ,ΚΟΚΟΡΗΣ,ΜΕΡΜΥΓΚΙ-ΜΥΡΜΙΓΚΙ,γλισχρος-γλυστερος,ΣΤΡΟΦΙΓΓΑ-ΣΤΟΡΦΙΓΓΑ,ΧΟΠΚΙΝΣ-ΧΟΣΚΙΝΣ,ΣΚΑΛΤΣΟΥΝΙΑ-ΚΑΛΤΣΟΥΝΙΣ,ΝΤΥΠΟΝ-ΝΤΥΠΟΝΤ,ΣΜΙΘ-ΣΜΙΤ,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,ΤΗΛΕΦΩΝΟ-ΤΕΛΕΦΩΝΟ,ΘΑΒΩ-ΘΑΠΤΩ,-ΔΥΣΕΚΤΙΣ-ΔΥΣΕΚΤΟΣ-ΒΙΣΕΚΤΟΣ,ΓΙΓΑΣ-ΓΙΓΑΝΤΑΣ,ΜΙΣΘΙΤΙ-ΜΝΙΣΘΗΤΙ,ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ-ΚΑΤΗΡΑΜΕΝΟΣ,ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΜΕΝΙΟΣ-ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ,πραμα-πραγμα,ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-ΛΕΥΤΕΡΟΣ,ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ-ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ,ΤΕΣΕΡΕΙΣ-ΤΕΣΑΡΕΣ,ΒΕΓΓΑΛΗ-ΒΕΓΓΑΖΗ,AKOMA-AKOΜΗ,ΜΠΑΜΤΡΕΛΕΛΕ-ΜΠΑΜΤΕΡΛΕΛΕ-kATPOULHS-KATOURLHΣ,ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ-ΟΛΑΚΕΡΟΣ,ΕΓΓΙΖΩ-ΑΓΓΙΖΩ,ΚΡΙΜΑ-ΚΡΙΜΑΣ,ΚΟΥΦΙΟΣ-ΤΖΟΥΦΙΟΣ,τριγωνι-τριζονι,τρομπετα-τρουμπετα,KPOKOΣ-KOPKOΣ,ΦΑΣΜΑ-ΦΑΝΤΑΣΜΑ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,γκαμηλα-καμηλα,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,ΗΡΘΑ-ΗΛΘΑ,ΕΞΥΠΝΟΣ-ΞΥΠΝΙΟΣ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,ΘΑΒΩ-ΘΑΠΤΩ,ΕΔΩΣΕ-ΕΔΩΚΕ,ΑΣΧΗΜΟΣ-ΑΣΚΗΜΟΣ,ΑΠΑΝΩ-ΑΝΩ,ΑΧΝΑΡΙ-ΧΝΑΡΙ,ΚΡΕΑΤΟΕΛΙΑ-ΚΡΕΑΤΟΛΙΑ,ΚΑΤΑΓΗΣ-ΚΑΤΑΗΣ,ΑΓΓΙΖΩ-ΕΓΓΙΖΩ,ΕΛΕΝΗ-ΕΛΕΝΑ,ΤΟΙΣΕΚΑΤΟ-ΤΑΕΚΑΤΟ,ΘΑΥΜΑ-ΘΑΜΑ,ΔΙΝΩ-ΔΙΔΩ,ΕΓΓΙΖΩ-ΑΓΓΙΖΩ,ΕΞΑΠΟΔΟΣ-ΟΞΑΠΟΔΟΣ,ΟΥΛΟ-ΟΥΛΟΣ,συγχρωνισμος-συγχρωτισμος,ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ-ΠΕΝΤΑΗΜΕΡΟ,ONOMAZO-ONOMATIZO,σκονη-κονις,ΠΝΕΥΜΟΝΙ-ΠΛΕΜΟΝΙ,ΑΓΛΕΙΦΩ-ΓΛΕΙΦΩ,ΞΕΧΕΙΛΩΜΑ-ΞΕΧΕΙΛΙΣΜΑ,ΓΑΜΩΝΤΑΣ-ΓΑΜΙΩΝΤΑΣ,ΚΑΡΑΚΑΙΔΟΝΑ-ΚΟΡΑΚΑΙΔΟΝΑ,ΑΡΓΙΤΕΣ-ΑΓΥΡΤΕΣ,ΜΑΣΧΑΛΗ-ΑΜΑΣΧΑΛΗ,ΚΟΥΒΕΙΤ-ΚΟΥΕΙΤ,ΑΡΑΒΙΚΟ-ΑΡΑΠΙΚΟ,κανω-καμω,ΓΥΜΝΟΣ-ΓΔΥΜΝΟΣ,ΚΡΟΥΤΣΕΦ-ΧΡΟΥΤΣΩΦ,ΣΥΓΝΩΜΗ-ΣΥΓΝΩΜΗΝ,ΟΔΟΝΤΟΓΙΑΤΡΟΣ-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ,ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΟ-ΒΛΑΚΟΜΕΤΡΟ,ΠΟΥΛΩ-ΠΟΛΩ,ξαφνικά-έξαφνα,πιοτό-πιοτί,Κορτιζώνη-κορτιζόλη,Κατόπιν-κατόπι,Περιτό-περίσιο,Κρουτσεφ,Χρουστσώφ,γυμνός-γδυμνός,ΤΡΥΠΑ-ΤΡΟΥΠΑ,ΣΥΝΗΘΙΑ-ΣΥΝΗΘΙΟ,ΗΡΕΜΟΣ-ΗΜΕΡΟΣ,ΚΑΡΑΦΛΟΣ-ΦΑΛΑΚΡΟΣ,ΚΛΑΔΙ-ΚΛΑΡΙ,ΦΟΥΧΤΑ-ΧΟΥΦΤΑ,ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ-ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ,νταλαβέρια-νταραβέρια,στεναχωρεμενος-στενοχωρημενος,δίνω-διδω,συγνώμη-συγνώμην,ΗΡΩΣ-ΗΡΩΑΣ,ΚΑΝΩ-ΚΑΜΩ,δίσεκτο-βίσεκτο,ΤΟΥΦΕΚΙΣΜΟΣ-ΤΥΦΕΚΙΣΜΟΣ,ΑΚΤΙΝΑ-ΑΚΤΙΔΑ.ημπορώ-μπορώ-μουστος-μούτσος,φτιάσω-φτιάχνω,πράγματι-πράματι,ΧΝΑΡΙ-ΙΧΝΑΡΙ-ΙΧΝΟΣ,ΜΠΗΤΛΣ-Μπίτλης-ΑΠΑΓΩ-ΑΠΑΓΑΓΩ,ΒΑΠΟΡΙ-ΠΑΠΟΡΙ,ΑΡΓΙΤΗΣ-ΑΓΥΡΤΗΣ,ΓΥΜΝΟΣ-ΓΔΥΜΝΟΣ,ΑΛΜΥΡΟ-ΑΡΜΥΡΟ,ΑΚΟΜΑ-ΑΚΟΜΗ,ΣΑΝ-ΩΣΑΝ,,ΠΕΘΑΝΕ-ΑΠΕΘΑΝΕ,ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ -ΠΛΗΓΙΑΣΜΕΝΟΣ,Συμπαθής-Συμπαθητικός,ΓΙΟΣ-ΥϊΟΣ,ΕΜΠΟΡΕΥΩΜΕΝΟΣ-ΕΜΠΟΡΕΥΑΜΕΝΟΣ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,ΚΥΝΙΚΟΣ-ΚΛΙΝΙΚΟΣ,ΟΠΙΣΤΙΔΡΟΜΙΚΟ-ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ,ΑΛΜΥΡΟ-ΑΡΜΗΡΟ,ΑΝΑΛΩΣ ΑΝΑΛΑΤΟΣ,ΖΕΣΤΗ-ΖΕΣΤΑ,ΜΥΓΑ-ΜΥίΑ,ΩΣΑΝ-ΣΑΝ,ΜΠΑΡΚΑΡΩ-ΠΑΡΚΑΡΩ,Εμπρός-Μπρός.ΠΕΡΣΥ-ΠΕΡΥΣΥ,ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ-ΛΙΓΟΘΥΜΙΑ,-ΣΑ ΝΕΟΣ ΔΩΝΚΙΧΩΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΚΡΙΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΩΝΤΑΙ ΤΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ[Αυτού]..ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΑΡΧΙΖΟΝΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟΥΣ ΚΑΚΟΥΡΓΟΥΣ [ΠΡΙΝ ΕΚποίΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥΣ ..ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ].ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ μ/ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ [ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕΩΣ]ΑΓΑΛΜΑ [ΑΠΟ ΧΑΛΚΟ] ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΡΦΗ-ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΕΠΙΤΥΜΒΙΑ ΣΤΥΛΗ ΠΩΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΟΛΑ ΣΤΟ ΑΥΓΑΤΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΜΠΟΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.............................................................................................................................................................Ο ΛΕΝΙΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ,Ο ΜΠΡΥΝΕΡ ΤΩΝ ΦΑΛΑΚΡΩΝ,,Ο ΜΠΑΡΑΚΕΡ ΤΩΝ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΩΝ,,Ο ΦΕΛΙΝΙ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ,,Ο ΦΑΝΤΟΜΑΣ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ,,O HENRI CARTIER BRESSON ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΩΝ,,Ο ΒRAVΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΦΕΔΩΝ- O PELE ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ, Ο ΣΤΡΑΟΥΣ ΤΟΥ ΒΑΛΣ,-Ο Τσελεμεντές ήταν ο βασιλιάς των σεφ,,Ο Γουσταύος Άιφελ ήταν ο βασιλέας την μηχανικών της χαλυβουργίας,Ο Μπάιρον ήταν ο βασιλέας των Φιλελλήνων,O Nobel{λεξη που σημαiνει ευγενης} ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ Βραβεiων,,O JAMES BOND EINAI O BASIΛIAS ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ,, Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο Βασιλέας των καρδιοχειρούργων--Ο Νανταρ ΗΤΑΝ ο Βασιλιάς τΩν ΔΑΓΓΕΡΟΤΎΠΩΝ,,Η Γκόλντα Μέίρ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΘΗΛΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ,,o FRANCHENSTEiN EINAI ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ TEPATON-ο ΑΛΙΣΤΕΡ ΚΡΟΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ,,O FREUD EINAI O BAΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ,,Ο Γουτεμβέργιος είναι ο βασιλέας των Τυπογράφων,ο Λέων των ΖΏΩΝ,,Ο ΠΑΓΑΝΙΝΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΒΙΟΛΙΤΖΙΔΩΝ,,Ο ΣΡΑΝΤΙΒΑϊΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΒΙΟΛΙΟΥ,Ο ΤΣΕΛΙΝΙ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΧΟΩΝ, ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΓΕΙΡΩΝ,,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΠΟΥ ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ,,O Jim Londos είναι ο Βασιλιάς των παλαιστών,,ο Τόφαλος τών σούμο,,ο Κουταλιανός των ελληνορωμαϊκών παλαιστών,,ο Βύρων των Φιλελλήνων,,H PIAF EINAI H ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΔΩΝ ΑΪΔΩΝ,,Η ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ,,Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΔΥΘΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΜΕΘΥΣΤΑΚΕΣ,,H CALLAS EINAI H BASIΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΜΕΤΖΟ ΣΟΠΡΑΝΟ,Ο ΜΟΣΕ ΝΤΑΓΙΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΩΝ,,Ο ΒΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ-ο Κριστόφερ Λή είναι ο βασιλιάς των ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν δράκουλα- -O COVID 19 EINAI O BASIΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ-Ο Κώλο..μβος είναι ο βασιλιάς τών κονκισταδόρων,Ο ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ-Ο Γιούλ Μπρύνερ είναι ο βασιλιάς τών φαλακρών,οΜοσέ Νταγιαν των μονόφθαλμων,ο Αρκάς τών γελοιογράφων,Ο Χίτλερ τών κακων εθνικιστων,ο Σερλοκ Χόλμς των ντετεκτιβς,η Αγκαθα Κρίστι των πολίς κράϊμ φίξιον,Ο ,Νομπελ των βραβείων,Η ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ ΤΩΝ ΑΣΥΝΟΜΙΚΩΝ ΝΟΥΒΕΛΟΓΡΑΦΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΩΝ ΣΑΣΠΕΝΣΑΔΟΡΩΝ,Ο Αλ καπόνε των γκάγκστερ,ο Ωνάσης τών μεγιστάνων λαθρεμπόρων,Ο Βερν της επιστημονικής μυθοπλασίας,Ο Σαρλώ των Κλόουν,ο Πικάσσο τών μοντ.Ζωγράφων,οι 17ν.των τρομοκρατών,ο Γκούκλ του διαδίκτυου,ο Τσαίκοφσκι των ρώσων μουσικών,ο Αρμστρογκ και Ο Πρισλεϋ των τζαζοροκάδων,ο Ντίζνευ των ανιμέϊσονς,Ο Αινστάϊν των φυσικών,η Κάλας των μέτζο,Ο Λουμούμπα τών Αφροαπελευθεροτών,Ο Κολομβος των θαλασοπόρων,Ο Γαλλιλέϊ των αστροφυσικών,ο Λούβρος των μουσείων,ο ερυθρός των νοσοκομειων,η Βενετία των υδροπολεότοπων,ο Μπετόβεν των μουσικών,ο Μπραμάντε των αρχιτεκτόνων,ο Ρέμπραντ των ζωγράφων,Ο Χριστός των ΠΡΟΦΗΤΩΝ,Ο Μικελάντζελο τών γλυπτών,Ο Τζιμ Λόντος είναι ο βασιλιάς των παλαιστών,και ο Κασιούς κλαίη των πυγμάχων.Ο Τόφαλος ο βασιλέας των εύσωμων καί οι ζουλού των αγριων,και ο Ταρζάν των λοχμόβίων.,ο Σπαθάρης των καραγκιοζοπαικτών.Ο ΜΑΡΞ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ σοσια-ληστών,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΟΥΠΟΛΕΩΝ..kαi ο Νουρέεβ είναι ό βασιλέας των χορευτών μπαλέτου.Ο Σαίκσπηρ τών δραματουργών και ο Εντγκαρ άλλαν Πόοϋ τών διηγηματογραφων τρόμου.Ο ΡΟΥΣΩ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑϊΦ.Ο ΠΟΥΤΣΙΝΙ ΤΩΝ ΒΕΡΙΣΤΩΝ. H GOOGLE O BASIΛIAS TΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΣ στο internet.Ο Σπαθάρης είναι ο βασιλέας τών Καραγκιοζοπαιχτών καί η Βουγιουκλάκη η εθνική μας στάρ.Ο ΡΟΤΖΕΡ ΜΟΥΡ ειναι ό βασιλιάς των 10 ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν ((Αγιο))-Ενας εκ των οποίων ητω και ο ΤΖΩΡΤΖ ΣΑΝΤΕΡΣ..Ο Ιησούς είναι ο Βασιλιάς τών βασιλέων,οΖορό των Μασκοφόρων,Ο Σέρλοκ Χόλμς των ντετέκτιβ.Ο Καπόνε τών Γκάγκστερ,Ο Σωκράτης τών φιλοσόφων,Ο Ι.Καίσαρ των αυτοκρατόρων,ο Ναπολέων των στρατηγών,ΟΚολόμβος των εξερευνητών.Ο Πινόκιο τών μαριονετων,Ο ΝΤΙΚΕΝΣ ΤΩΝ ΒΙΚΤΩΡΙΑΝΩΝ ΗΘΟΓΡΑΦΩΝ,ΟΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΛΙΒΑΡ ΤΩΝ ΕΘΝΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΩΝ,Ο ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ,Ο ΜΑΡΞ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΩΝ,Ο ΠΑΒΑΡΟΤΙ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ.Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΡΜΣΤΡΟΓΚ ΤΩΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ,Η ΠΙΑΦ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,ΤΟ ΠΕΡ ΛΑΣΕΖ ΤΩΝ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ,Ο ΒΥΡΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΛΕΛΗΝΩΝ,Ο ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΣΤΩΝ,Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ,Ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΩΝ,Ο ΗΜΠΝ ΣΑΟΥΝΤ ΤΩΝ ΠΛΕϋ ΜΠΟϋΣ,Ο ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,Ο ΔΩΝ ΖΟΥΑΝ ΤΩΝ ΕΡΑΣΤΩΝ,Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ,Ο ΔΕΛΑΠΑΤΡΙΔΗΣ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΩΝ,Η ΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΩΝ,Ο ΑΪφελ των πύργων,Η ΚΑΡΜΕΝ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ.ο Μανολέτε των ταυρομάχων,H CICIOLINA ΤΩΝ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ,H Callas τών μέτζο.Ο ΤΖΕΊΜΣ ΜΠΟΝΤ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,Ο ΤΣΑΊΚΟΦΣΚΙΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΟΥ ΣΑΠΕΝΣΑ Ο ΣΑΝΤΣΟ ΠΑΝΘΑ ΕΓΙΝΕ{ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ} ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ{ΣΤΟΥΣ ΦΑΡΣΕΡ} ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΣΟΦΙΑ}_ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΕΞΙ {ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ} ΜΗΝΕΣ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑΣ ΖΑΠΛΟΥΤΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ__ΜΑ ΑΠΟ ΤΥΧΗΣ ΕΙΡΩΝΙΑ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΗΚΩ=ΣΤο ΤΙΠΟΤΑ- - - - - - -ΜΕΣ ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ- - -ΤΟ ΝΟΥΜΡΟ 21 - - -ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΞΕ- - -ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ?- - -ΘΥΜΙΣΟΥ ΛΙΓΟ ΕΛΕΝΑ- - -ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ ΤΟ 21- - -ΚΑΙ ΤΟ 1821- - ΚΑΙ ΣΕ ΡΩΤΟ ΓΙΑΤΙ?- - -ΜΑ ΕΤΟΥΤΟ ΠΙΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝΕ- - -ΜΟΝΑΧΑ ΟΙ ΧΟΥΝΤΑΙΟΙ- - -ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΩΡΑΙΟΙ- - -ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ!...............ή ("Μαντάμ Μποβαρί") δεν είναι τίποτε άλλο παρά ύφος που κινδυνεύει συνεχώς από το ίδιο το ύφος" (Φλομπέρ) "Η νεωτερικότητα είναι το εφήμερο, το φευγαλέο, το ενδεχόμενο, το μισό της τέχνης, όπου το άλλο μισό είναι το αιώνιο και αμετάβλητο". (Μποντλέρ) Ο Τόμας Μαν εξομολογητικά μιλούσε για την εκ μέρους του "καλλιέργεια μιας συμπάθειας για την άβυσσο". "Αυτό που λογαριάζεται σε ένα δοχείο είναι το κενό του ' (Σαρτρ)....{ΒΕΡΞΟΝΙΚΟ} "Η βία του χρόνου σταματά μόνον αν κανείς συγχρονιστέι μαζί της. Τότε μόνον αποκαλύπτεται ο βιωμένος χρόνος ως αυτό που πραγματικά είναι: ό,τι ο Ζανκελεβίτς περιέγραψε ως μια ολοένα αφανιζόμενη φανέρωση.(Σιοράν) ¨ .........." Αφού οι άνθρωποι δεν αηδιάζουν ποτέ με τα ελαττώματά τους, δεν πρέπει και να κουραζόμαστε να τους τα καταλογίζουμε" (Λαμπριγιέρ)

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΠΤΕΡΟΡΟΥΝΤΕΣ ΜΝΗΜΕΣ 27

ΠΤΕΡΟΡΟΟΥΝΤΕΣ ΜΝΗΜΕΣ..
.ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΩΝ ...........
..ΣΕΙPΑ 27 η..................
.......ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΔΕΙΝΟΚΡΑΤΟΥΣ ΕΜΕΝΕ{ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΤΣΗΣ},ΣΤΗ ΣΚΟΥΦΑ{ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ Ο ΜΟΡΑΛΗΣ}ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΣΟΛΩΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ{ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΣΤΕΚi-ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ {{ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΖΑΤΡΙΚΙΟΥ}} ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ......ΠΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΑΝΟΛΟ Ο ΟΠΟΙOΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΘΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕΙ..{{ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΣΤΕΚΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ}}.ΑΠΟ ΓΟΝΙΜΗ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΒΡΗΚΑ ΟΤΙ ΣΤΟ νο 11 ΤΗΣ ΠΟΥΕΡΤΑ ΝΤΕΛ ΣΟΛ ΕΜΕΙΝΕ ΤΟ 1920 Ο ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ.ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΘΑ ΑΝΤΟΝ ΜΑΡΤΙΝ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥΔΕΚΑΤΟΠΕΜΠΤΟΥ ΑΙΩΝΑ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΡΝΤΟΥΤΣΟ..Ο ΣΟΦΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΡΑΦΑΕΛ ΜΟΛΙΝΑ ΕΜΕΝΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΤΟΤΣΑ 105...ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΜΠΑΝΚΟ ΝΤΕ ΕΣΠΑΝΑ ΚΑΙ ΑΛΚΑΛΑ ΕΜΕΝΕ Ο ΣΤΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΧΟΥΑΝ ΠΡΙΜ Υ ΠΡΑΤΣ{ΚΑΤΑΛΑΝΟΣ},ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΛΜΕΔΑ 11 ΕΜΕΝΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ ΠΑΜΠΛΟ ΠΟΒΕΔΑ ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΟΝΤΑΣΙΟΝ ΤΕΡΕΖΑ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΦΕΡΝΑΝ ΦΛΟΡ 10 ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΝ Η ΕΝΩΣΗ ΙΣΠΑΝΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1965...ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΦΕΡΝΑΝΦΛΟΡ 8 ΕΜΕΙΝΕ Ο ΣΥΓΡΑΦΕΥΣ ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΝΤΕ ΛΑ ΒΕΓΓΑ...ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΑΛΕΡΟ ΝΤΕ ΛΑ ΓΚΡΑΤΣΙΑ 23 ΣΤΕΓΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΣΠΑΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ...Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ Β.ΚΑΡΝΤΟΥΤΣΙΟ ΕΜΕΙΝΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΕΟ ΝΤΕΛ ΠΡΑΝΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 4......Ο ΤΙΜΟΛΕΟ ΠΕΡΕΖ ΡΟΥΜΠΙΟ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 5 ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΙΡΣΟ ΝΤΕ ΜΟΛΙΝΑ.ΣΤΗΝ ΚΑΛΕ ΑΛΚΑΛΑ 21{ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΤΑΡΜΠΑΓΚΣ ΚΟΦΗ} ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟ {{ΚΑΦΕ ΤΩΝ ΦΟΥΡΝΩΝ}] ΟΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΑΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΣΥΓΡΑΦΕΙΣ,ΚΑΙ ΤΑΥΡΟΜΑΧΟΙ...ΣΤΟ νο 52 ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΤΟΛΕΔΟ ΕΜΕΝΕ{ΑΠΟ ΤΟ 1445 ΕΩΣ ΤΟ 1503} Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΠΕΔΡΟ ΜΠΕΡΓΚΟΥΕΤΕ...ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑΝ ΟΙ ΝΟΜΠΛΕΜΕΝ ΜΠΕΑΤΡΙΖ ΓΚΑΛΙΝΟ{ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΑ} ΚΑΙ ΦΡΑΝΘΙΣΚΟ ΡΑΜΙΡΕΖ...ΣΤΗΝ ΠΛΑΖΑ ΛΕΑΛΤΑΔ 2 ΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΤΑΞΕΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ{ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ}ΝΤΙΜΙΤΑΡ ΝΤΙΜΩΦ{ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΩΣΤΑ ΟΥΡΑΝΗ}...ΣΤΟ 23 ΤΗΣ ΒΙΑ ΧΟΣΕ ΟΡΤΕΓΑ Υ ΓΚΑΣΣΕΤ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΡΑΝΘΙΣΚΟ ΣΙΜΠΕΛΑ...ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ{ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ} ΕΜΕΝΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΗΤΗΣ ΡΑΦΑΕΛ ΑΛΜΜΕΡΤΙ..ΣΤΟ 75 ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΛΚΑΛΑ ΗΤΑΝ Η ΠΑΛΙΑ ΑΡΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΣΥΧΝΑΖΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΚΟΓΙΑ...ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΟΛΕΦΛΟΡ ΚΑΙ ΜΑΓΙΟΡ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΟΝΤΕ ΒΙΛΛΑΜΕΝΤΙΑΝΑ...ΣΤΗ ΣΑΝΤΑ ΙΣΑΜΠΕΛ 40{ΔΙΑΣΗΜΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΚΑΛΙΤΕΧΝΩΝ} ΕΜΕΙΝΕ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΡΑΜΟΝ ΚΑΡΝΙΣΕΛ{Η ΚΑΡΝΙΣΕΡ} .ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΣΑΝ ΓΚΕΡΟΝΥΜΟ ΚΑΙ ΒΙΤΤΟΡΙΑ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟΣ ΦΡΑΥ ΜΑΤΙΑΣ ΙΠΑΛΛΑ...ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΕ ΣΑΝ ΑΝΤΡΕΣ 16 ΕΖΗΣΕ Η ΕΘΝΙΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΜΠΕΝΙΤΑ ΠΑΣΤΡΑΝΑ...ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΕ ΠΡΙΝΣΕΘΑ 49 Ο ΛΟΓΟΤΕΧΝΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΜΙΛΙΟ ΚΑΡΕΡΕ...ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΤΕΣΕΓΚΑΝΑ 10 ΕΖΗΣΕ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΚΟΥΒΑΣ ΧΟΣΕ ΜΑΡΤΙ{ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΧΑΛΚΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΞΕΡΙΖΩΣΑΝ ΡΟΥΜΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΧΑΛΚΟ}.ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΕ ΜΟΝΤΕΡΑ 14 ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΓΚΛΙΝΚΑ.ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ.Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑφοΣ ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΦΡΕΣΝΟ ΕΖΗΣΕ ΣΤΗ ΣΑΝΤΑ ΜΑΡΙΑ ΙΣΑΜΠΕΛ ΝΟΥΜΕΡΟ 26...ΣΤΗ ΟΔΟ ΛΑΒΑΠΙΕΣ ΚΑΙ ΣΟΜΠΡΕΡΕΤΟ {ΓΩΝΙΑ}ΣΥΧΝΑΖΕ Ο ΑΛΜΠΕΝΙΘ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΕΠΝΕΥΣΘΗ ΤΟ ΚΟΜΑΤΙ {ΛΑΒΑΠΙΕΣ } ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ {ΙΜΠΕΡΙΑ}.ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΣΑΝ ΠΕΔΡΟ ΚΑΙ ΚΑΜΠΕΘΑ ΕΖΗΣΕ ΤΟ 1897-1898 Ο ΠΙΚΑΣΣΟ...ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΡΙΕΤΑ ΕΖΗΣΕ Ο ΒΙΣΣΑΛΑΝΤΕ ΝΤΕ ΑΡΕΓΚΟΥΙ.Η ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΝΤΕ ΧΕΣΟΥΣ ΕΖΗΣΕ ΤΟ 1564 ΤΗΣ ΚΑΛΛΕ ΣΑΝΤΙΑΓΟ[ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΤΗΡΙΟ].ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΧΟΥΑΝ ΜΠΡΑΒΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΟΡΤΡΑΙΤΙΣΤΑ ΜΑΝΟΥΕΛ ΜΠΕΝΕΤΕΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΛΕΙ ΧΡΕΗ ΜΟΥΣΕΙΟΥ...ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΣΑΝΤΙΑΓΟ ΚΑΙ ΕΣΠΕΧΟ[ΠΟΥ ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ] ΕΖΗΣΕ ΤΟ 1777 Ο ΓΚΟΓΙΑ.ΕΚΕΙ ΕΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΤΟΥ...ΣΤΗ ΒΙΑ ΣΑΝΤΙΑΓΟ {14} ΕΖΗΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΑΣ ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ ΤΖΩΡΤΖ ΧΕΝΡΥ ΜΠΟΡΟΟΥ-ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΗΜΕΣ ΤΑΞΕΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ...ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 7 Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΧΟΥΛΙΟ ΜΠΟΥΛΙΟΝ.....ΚΑΙ...ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ Ο ΡΩΣΟΣ ΡΩΜΑΝΤΙΚΟΣ ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΤΩΝ [[ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ ]] ΜΠΟΤΚΙΝ...ΣΤΗ ΣΑΝΤΑ ΚΛΑΡΑ 4[ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ] ΟΙ ΜΟΝΑΡΧΕΣ ΑΛΒΑΡΕΖ ΤΟΛΕΔΟ ΚΑΙ ΑΛΒΑΡΟ ΝΤΕ ΛΟΥΝΑ.ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΑΡΩΣΕ Η [[ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΙΚΗ ΣΚΟΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ]] ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥΣ. ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΣΑΝ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΟ ΚΑΙ ΛΑ ΠΑΛΜΑ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΓΛΥΠΤΗΣ -ΤΟΥ ΦΕΡΔΙΝΑΝΔΟΥ ΤΟΥ ΕΚΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ-ΝΤΟΜΕΝΙΚΟ ΟΛΙΒΙΕΡΙ...
ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΓΟΥΕΜΠΣΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧ0ΠΑΙΔΗ...ΕΝΩ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟΠΟΗΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ ......ΕΝΩΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΕΤΡΑΚΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΧΙΛΕΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου