έστησα την προτομή μου δίχως να παρω άδεια απο το κράτος [σας]-προκειμένου/ν/αποφύγω τα κολύματα

έστησα την προτομή μου δίχως να παρω άδεια απο το κράτος  [σας]-προκειμένου/ν/αποφύγω τα κολύματα
trrompeta -troubeta,,έξω-όξω,,ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ-ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ,,Παραθυρο-παραθυρι,,ΣΠΑΩ-ΣΠΑΖΩ,,Γητευω-γοητευω,,AKOMA-AKOMH,,Απασχολημενος-απησχολημενος,,Νταλαβερι-Νταραβερι,,Κομπος-Κόμβος,,Εξαποδώ-0ξαποδω,,Εχθες-Εψες,,ΓΡΗΓΟΡΑ-ΓΛΗΓΟΡΑ,,Κοινωνια-καινωνία,,YBPIZω-BPIZω,,Κορτιζόνη -Κορτιζόλη,,Μισθιτι-Μνησθητι,,CAPRI-CARPI,,ΑΙΜΑ-ΓΑΙΜΑ,,ΤΑΤΑΡΟΣ-ΤΑΡΤΑΡΟΣ,,ΠΑΧΟΥΛΟΣ-ΠΑΧΥΛΟΣ,,Αγγιζω-εγγιζω,,Πιθηκανθρωπος-Ανθρωποπίθηκος,,ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ-ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ,,ΕΜΠΡΟΣ-ΜΠΡΟΣ,,Δίνω-δίδω,,ΕΜΠΟΡΟΣ-ΕΜΠΟΡΑΣ,,ΗΤΑΝ-ΗΣΑΝ,,Νταλαβερι-Νταραβερι,,AXAX0YXA-AXAOYXA,,Αγγιζω-εγγιζω,,μάγειρας-μάγειρος-ΝΤΟΜΑΤΑ-ΤΟΜΑΤΑ,,ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ-ΛΙΓΟΘΥΜΙΑ,,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,,ΠΤΩΧΟΣ-ΦΤΩΧΟΣ,,Καρικατουρα-καλικατουρα,,Ηταν-ήσαν,,Πληρωνω-πλερωνω,,ΕΝΤΕΡΟ-ΑΝΤΕΡΟ,,Λιποθυμiα-λιγοθυμiα,,Συρόπι-σορόπι,,ΠΑΝΤΟΒΑ-ΜΑΝΤΟΒΑ,ΠΡΑΓΑ-ΠΑΡΓΑ,,Ηρως-Ηρωας,Ερως-ερωτας,,Ναβαρα-Νοβαρα,,,Βιολισtης-βιολιτζης,,Μπουζουξής-μπουζουκλης,,ΜΕΤΑΝΟΩ-ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ,,ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ-ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ,,Φταίω-πταίω,,Σαθρός-Σαπρός,,Αγουρος-άωρος,,Απεθανε-πεθανε,,Υποανάπτυκτος-υπανάπτυκτος,,EKEINO-KEiNO,,Αιμάτωμα-μάτωμα,Παραλίγο-παρ/ολίγο,,καρπαζιά-καρπαζά,,Μπιμπλώ-Μπιμπελώ,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,,ΝΙΑΟΥ-ΜΙΑΟΥ,,Σιωπηλος-σιωπηρος,,Αλμυρός-αρμυρός,,Πουλώ-πωλω,άντερα-έντερα,Aγγίζω-εγγίζω,ΓΡΗΓΟΡΑ-ΓΛΗΓΟΡΑ,,ΤΣΙΣΑ-ΤΣΙΣΙΑ,,ΝΤΟΥΛΑΠΙ,ΔΡΟΛΑΠΙ,ΔΟΛΑΠΙ,,Κανω-καμω,,καιγωμαι-καιωμαι,,HTAN-HSAN,,Παχουλός-παχυλός,,ΔΟΥΜΕ-ΙΔΟΥΜΕ,,Μαγειρας-Μάγειρος,,ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ-ΒΟΥΡΚΟΛΑΚΑΣ-ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΚΑΣ,,ΠΑΠΙΟΝ-ΠΑΠΙΓΙΟΝ[Αυτό που δέν προχωράει],,ΠΕΡΣΥΝΟΣ-ΠΕΡΙΣΙΝΟΣ,,ΤΖίΤΖΙΚΑΣ-ΤΖίΤΖΗΡΑΣ,,Λέγω-λέω,ΑΠΟΕΜΑ-ΑΠΟΓΕΥΜΑ,,Mπονβιβέρ-βιβμπονέρ,, Ανακλαστικά-Αντανακλαστικα,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,Χαμπάρι-Χαμπέρι,,Πνευμόνι-Πλέμονι,,EΛΑΦΡΆ-Ελαφριά,,Bioλιστής-βιολιτζής,,Μουρμουρίζω-μερμυρίζω,,ΜΠΙΤΛΣ-ΜΠΙΤΛΙΣ,,ΗΤΑΝ-ΗΣΑΝ,,ΕΒΡΑΙΟΣ-ΟΒΡΙΟΣ,,Πανάθεμα-ανάθεμα,,ΒΑΠΟΡΙ-ΠΑΠΟΡΙ,,Μιαούλης-Νιαούλης,,ΦΤΕΡΟ-ΠΤΕΡΟ,λιποθυμία-λιγοθυμία,,ΕΧΘΡΟΣ=ΩΧ-ΤΡΩΣ,,ΑΦΗΣΕ-ΑΦΗΚΕ,,ΑΠΟΓΕΥΜΑ-ΑΠΟΕΜΑ,,ΘΕΛΟΥΜΕ-ΘΕΜΕ,,ΟΝΕΙΡΑ-ΟΝΕΡΑΤΑ,,ΠΙΤΖΑΜΑ-ΠΙΖάΜΑ,,Καουμπόης-Καμπόης,,Εγκυος-έγκυα,,Γλυκός-γλυκύς,ΔΙΝΩ-ΔΙΔΩ,ΠΑΝΑΘΕΜΑ-Ανάθεμα,ΚΑΝΩ-ΚΑΜΩ,ΠΛΥΜΙΡΙΣΜΑ-ΠΛΗΜΗΡΙΜΑ,ΠΕΡΣΥ-ΠΕΡΥΣΥ,ΟΧΤΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ,ΒΑΛΕΝΤΣΙΑ-ΠΑΛΕΝΤΣΙΑ,ΜΠΑΡΣΕΛΟΝΑ-ΜΠΑΝΤΑΛΟΝΑ,ΠΡΑΓΑ-ΠΑΡΓΑ,ΦΟΤΖΙΑ-ΤΖΙΟΤΖΙΑ,ΠΑΝΤΟΒΑ-ΜΑΝΤΟΒΑ,ΠΕΣΙΑ-ΜΠΡΕΣΙΑ,ΤΟΚΙΟ-ΚΥΟΤΟ,σουρεαλισμος-συρεαλισμος,ΚΑΡΕΚΛΑ-ΚΑΡΕΓΛΑ,ΣΟΔΑ-ΣΟΥΔΑ,ΣKAΛTSOYNI-KAΛTΣΟΥΝΙOYNI, ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΣ-ΜΠΟΥΖΟΥΚΛΗΣ,KPEMYΔI,KΡOMYΔI,ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,ΚΟΡΤΙΖΟΝΗ-ΚΟΡΤΙΖΟΛΗ,ΚορωνοΪός-ΚορωναΪόςΟΚΤΑΠΟΔΙ-ΧΤΑΠΟΔΙ,ΛΥΤΡΑ-ΡΗΤΡΑ,ΚΑΡΑΦΛΟΣ-ΦΑΛΑΚΡΟΣ,ΦΟΥΧΤΑ-ΧΟΥΦΤΑ,ΚΛΑΔΙ-ΚΛΑΡΙ,ΜΟΝΜΑΡΤΗ-ΜΟΝΜΑΡΤΡΗ,ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ-ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,ΜΟΝΟ-ΜΟΛΟ,ΤΑΦΟΣ-ΤΑΦΡΟΣ,ΤΕΝΕΚΕΣ-ΝΤΕΝΕΚΕΣ-ΤΕΚΕΣ,ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕΣ,MISΘΙΤΙ-ΜΝΗΣΘΙΤΙ,μεγαλουπολη-μεγαλοπολη,ΑΤΥΧΟΣ-ΑΤΥΧΗΣ,ΦΑΙ-ΦΑΓΙ,ΠΙΑ-ΠΛΙΑ,ΧΟΡΤΑ-ΧΟΡΤΑΡΙΑ,ΒΑΒΥΛΩΝΑ-ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ,ΨΑΛΛΩ-ΨΕΛΝΩ,ΠΑΝΤΡΕΙΑ-ΜΑΝΤΡΕΜΑ..ΠΑΝΤΡΕΜΑ,ΨΑΞΙΜΟ-ΨΑΥΣΙΜΟ,ΜΠΟΥΡΜΟΥΛΑΣ-ΜΠΟΥΡΠΟΥΡΑΣ-ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ,ΙΔΩ-ΔΩ,ΣΚΡΑΠΑΣ-ΣΚΑΡΠΑΣ,OMAS-NOMAS-ह्मेरोस-HPEMOS-HMEΡOS,ΠNEYMONI-ΠΛEMONI,PNEMONI.MAΓEIΡAS-MA/ΓYROS,ANTEPO-ENTERO ,न्तोमता-TOMATA-NTOMATA,KOUPMAS-XOUPMAΣ,AKOMA-AKOMH,ΣTENAXOPEMENOS-ΣTENOXOPHMENOS,ΔIABOΛOS-διαολος,KATAσTREMENOS- KATESTρAMENOS TRAπ/EZIKOS τραπεζιτικος,δρεπανι-δρεπανο,ΚΟΚΚΟΡΑΣ,ΚΟΚΟΡΗΣ,ΜΕΡΜΥΓΚΙ-ΜΥΡΜΙΓΚΙ,γλισχρος-γλυστερος,ΣΤΡΟΦΙΓΓΑ-ΣΤΟΡΦΙΓΓΑ,ΧΟΠΚΙΝΣ-ΧΟΣΚΙΝΣ,ΣΚΑΛΤΣΟΥΝΙΑ-ΚΑΛΤΣΟΥΝΙΣ,ΝΤΥΠΟΝ-ΝΤΥΠΟΝΤ,ΣΜΙΘ-ΣΜΙΤ,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,ΤΗΛΕΦΩΝΟ-ΤΕΛΕΦΩΝΟ,ΘΑΒΩ-ΘΑΠΤΩ,-ΔΥΣΕΚΤΙΣ-ΔΥΣΕΚΤΟΣ-ΒΙΣΕΚΤΟΣ,ΓΙΓΑΣ-ΓΙΓΑΝΤΑΣ,ΜΙΣΘΙΤΙ-ΜΝΙΣΘΗΤΙ,ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ-ΚΑΤΗΡΑΜΕΝΟΣ,ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΜΕΝΙΟΣ-ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ,πραμα-πραγμα,ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-ΛΕΥΤΕΡΟΣ,ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ-ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ,ΤΕΣΕΡΕΙΣ-ΤΕΣΑΡΕΣ,ΒΕΓΓΑΛΗ-ΒΕΓΓΑΖΗ,AKOMA-AKOΜΗ,ΜΠΑΜΤΡΕΛΕΛΕ-ΜΠΑΜΤΕΡΛΕΛΕ-kATPOULHS-KATOURLHΣ,ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ-ΟΛΑΚΕΡΟΣ,ΕΓΓΙΖΩ-ΑΓΓΙΖΩ,ΚΡΙΜΑ-ΚΡΙΜΑΣ,ΚΟΥΦΙΟΣ-ΤΖΟΥΦΙΟΣ,τριγωνι-τριζονι,τρομπετα-τρουμπετα,KPOKOΣ-KOPKOΣ,ΦΑΣΜΑ-ΦΑΝΤΑΣΜΑ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,γκαμηλα-καμηλα,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,ΗΡΘΑ-ΗΛΘΑ,ΕΞΥΠΝΟΣ-ΞΥΠΝΙΟΣ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,ΘΑΒΩ-ΘΑΠΤΩ,ΕΔΩΣΕ-ΕΔΩΚΕ,ΑΣΧΗΜΟΣ-ΑΣΚΗΜΟΣ,ΑΠΑΝΩ-ΑΝΩ,ΑΧΝΑΡΙ-ΧΝΑΡΙ,ΚΡΕΑΤΟΕΛΙΑ-ΚΡΕΑΤΟΛΙΑ,ΚΑΤΑΓΗΣ-ΚΑΤΑΗΣ,ΑΓΓΙΖΩ-ΕΓΓΙΖΩ,ΕΛΕΝΗ-ΕΛΕΝΑ,ΤΟΙΣΕΚΑΤΟ-ΤΑΕΚΑΤΟ,ΘΑΥΜΑ-ΘΑΜΑ,ΔΙΝΩ-ΔΙΔΩ,ΕΓΓΙΖΩ-ΑΓΓΙΖΩ,ΕΞΑΠΟΔΟΣ-ΟΞΑΠΟΔΟΣ,ΟΥΛΟ-ΟΥΛΟΣ,συγχρωνισμος-συγχρωτισμος,ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ-ΠΕΝΤΑΗΜΕΡΟ,ONOMAZO-ONOMATIZO,σκονη-κονις,ΠΝΕΥΜΟΝΙ-ΠΛΕΜΟΝΙ,ΑΓΛΕΙΦΩ-ΓΛΕΙΦΩ,ΞΕΧΕΙΛΩΜΑ-ΞΕΧΕΙΛΙΣΜΑ,ΓΑΜΩΝΤΑΣ-ΓΑΜΙΩΝΤΑΣ,ΚΑΡΑΚΑΙΔΟΝΑ-ΚΟΡΑΚΑΙΔΟΝΑ,ΑΡΓΙΤΕΣ-ΑΓΥΡΤΕΣ,ΜΑΣΧΑΛΗ-ΑΜΑΣΧΑΛΗ,ΚΟΥΒΕΙΤ-ΚΟΥΕΙΤ,ΑΡΑΒΙΚΟ-ΑΡΑΠΙΚΟ,κανω-καμω,ΓΥΜΝΟΣ-ΓΔΥΜΝΟΣ,ΚΡΟΥΤΣΕΦ-ΧΡΟΥΤΣΩΦ,ΣΥΓΝΩΜΗ-ΣΥΓΝΩΜΗΝ,ΟΔΟΝΤΟΓΙΑΤΡΟΣ-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ,ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΟ-ΒΛΑΚΟΜΕΤΡΟ,ΠΟΥΛΩ-ΠΟΛΩ,ξαφνικά-έξαφνα,πιοτό-πιοτί,Κορτιζώνη-κορτιζόλη,Κατόπιν-κατόπι,Περιτό-περίσιο,Κρουτσεφ,Χρουστσώφ,γυμνός-γδυμνός,ΤΡΥΠΑ-ΤΡΟΥΠΑ,ΣΥΝΗΘΙΑ-ΣΥΝΗΘΙΟ,ΗΡΕΜΟΣ-ΗΜΕΡΟΣ,ΚΑΡΑΦΛΟΣ-ΦΑΛΑΚΡΟΣ,ΚΛΑΔΙ-ΚΛΑΡΙ,ΦΟΥΧΤΑ-ΧΟΥΦΤΑ,ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ-ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ,νταλαβέρια-νταραβέρια,στεναχωρεμενος-στενοχωρημενος,δίνω-διδω,συγνώμη-συγνώμην,ΗΡΩΣ-ΗΡΩΑΣ,ΚΑΝΩ-ΚΑΜΩ,δίσεκτο-βίσεκτο,ΤΟΥΦΕΚΙΣΜΟΣ-ΤΥΦΕΚΙΣΜΟΣ,ΑΚΤΙΝΑ-ΑΚΤΙΔΑ.ημπορώ-μπορώ-μουστος-μούτσος,φτιάσω-φτιάχνω,πράγματι-πράματι,ΧΝΑΡΙ-ΙΧΝΑΡΙ-ΙΧΝΟΣ,ΜΠΗΤΛΣ-Μπίτλης-ΑΠΑΓΩ-ΑΠΑΓΑΓΩ,ΒΑΠΟΡΙ-ΠΑΠΟΡΙ,ΑΡΓΙΤΗΣ-ΑΓΥΡΤΗΣ,ΓΥΜΝΟΣ-ΓΔΥΜΝΟΣ,ΑΛΜΥΡΟ-ΑΡΜΥΡΟ,ΑΚΟΜΑ-ΑΚΟΜΗ,ΣΑΝ-ΩΣΑΝ,,ΠΕΘΑΝΕ-ΑΠΕΘΑΝΕ,ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ -ΠΛΗΓΙΑΣΜΕΝΟΣ,Συμπαθής-Συμπαθητικός,ΓΙΟΣ-ΥϊΟΣ,ΕΜΠΟΡΕΥΩΜΕΝΟΣ-ΕΜΠΟΡΕΥΑΜΕΝΟΣ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,ΚΥΝΙΚΟΣ-ΚΛΙΝΙΚΟΣ,ΟΠΙΣΤΙΔΡΟΜΙΚΟ-ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ,ΑΛΜΥΡΟ-ΑΡΜΗΡΟ,ΑΝΑΛΩΣ ΑΝΑΛΑΤΟΣ,ΖΕΣΤΗ-ΖΕΣΤΑ,ΜΥΓΑ-ΜΥίΑ,ΩΣΑΝ-ΣΑΝ,ΜΠΑΡΚΑΡΩ-ΠΑΡΚΑΡΩ,Εμπρός-Μπρός.ΠΕΡΣΥ-ΠΕΡΥΣΥ,ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ-ΛΙΓΟΘΥΜΙΑ,-ΣΑ ΝΕΟΣ ΔΩΝΚΙΧΩΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΚΡΙΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΩΝΤΑΙ ΤΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ[Αυτού]..ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΑΡΧΙΖΟΝΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟΥΣ ΚΑΚΟΥΡΓΟΥΣ [ΠΡΙΝ ΕΚποίΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥΣ ..ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ].ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ μ/ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ [ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕΩΣ]ΑΓΑΛΜΑ [ΑΠΟ ΧΑΛΚΟ] ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΡΦΗ-ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΕΠΙΤΥΜΒΙΑ ΣΤΥΛΗ ΠΩΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΟΛΑ ΣΤΟ ΑΥΓΑΤΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΜΠΟΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.............................................................................................................................................................Ο ΛΕΝΙΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ,Ο ΜΠΡΥΝΕΡ ΤΩΝ ΦΑΛΑΚΡΩΝ,,Ο ΜΠΑΡΑΚΕΡ ΤΩΝ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΩΝ,,Ο ΦΕΛΙΝΙ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ,,Ο ΦΑΝΤΟΜΑΣ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ,,O HENRI CARTIER BRESSON ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΩΝ,,Ο ΒRAVΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΦΕΔΩΝ- O PELE ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ, Ο ΣΤΡΑΟΥΣ ΤΟΥ ΒΑΛΣ,-Ο Τσελεμεντές ήταν ο βασιλιάς των σεφ,,Ο Γουσταύος Άιφελ ήταν ο βασιλέας την μηχανικών της χαλυβουργίας,Ο Μπάιρον ήταν ο βασιλέας των Φιλελλήνων,O Nobel{λεξη που σημαiνει ευγενης} ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ Βραβεiων,,O JAMES BOND EINAI O BASIΛIAS ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ,, Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο Βασιλέας των καρδιοχειρούργων--Ο Νανταρ ΗΤΑΝ ο Βασιλιάς τΩν ΔΑΓΓΕΡΟΤΎΠΩΝ,,Η Γκόλντα Μέίρ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΘΗΛΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ,,o FRANCHENSTEiN EINAI ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ TEPATON-ο ΑΛΙΣΤΕΡ ΚΡΟΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ,,O FREUD EINAI O BAΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ,,Ο Γουτεμβέργιος είναι ο βασιλέας των Τυπογράφων,ο Λέων των ΖΏΩΝ,,Ο ΠΑΓΑΝΙΝΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΒΙΟΛΙΤΖΙΔΩΝ,,Ο ΣΡΑΝΤΙΒΑϊΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΒΙΟΛΙΟΥ,Ο ΤΣΕΛΙΝΙ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΧΟΩΝ, ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΓΕΙΡΩΝ,,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΠΟΥ ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ,,O Jim Londos είναι ο Βασιλιάς των παλαιστών,,ο Τόφαλος τών σούμο,,ο Κουταλιανός των ελληνορωμαϊκών παλαιστών,,ο Βύρων των Φιλελλήνων,,H PIAF EINAI H ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΔΩΝ ΑΪΔΩΝ,,Η ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ,,Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΔΥΘΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΜΕΘΥΣΤΑΚΕΣ,,H CALLAS EINAI H BASIΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΜΕΤΖΟ ΣΟΠΡΑΝΟ,Ο ΜΟΣΕ ΝΤΑΓΙΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΩΝ,,Ο ΒΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ-ο Κριστόφερ Λή είναι ο βασιλιάς των ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν δράκουλα- -O COVID 19 EINAI O BASIΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ-Ο Κώλο..μβος είναι ο βασιλιάς τών κονκισταδόρων,Ο ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ-Ο Γιούλ Μπρύνερ είναι ο βασιλιάς τών φαλακρών,οΜοσέ Νταγιαν των μονόφθαλμων,ο Αρκάς τών γελοιογράφων,Ο Χίτλερ τών κακων εθνικιστων,ο Σερλοκ Χόλμς των ντετεκτιβς,η Αγκαθα Κρίστι των πολίς κράϊμ φίξιον,Ο ,Νομπελ των βραβείων,Η ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ ΤΩΝ ΑΣΥΝΟΜΙΚΩΝ ΝΟΥΒΕΛΟΓΡΑΦΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΩΝ ΣΑΣΠΕΝΣΑΔΟΡΩΝ,Ο Αλ καπόνε των γκάγκστερ,ο Ωνάσης τών μεγιστάνων λαθρεμπόρων,Ο Βερν της επιστημονικής μυθοπλασίας,Ο Σαρλώ των Κλόουν,ο Πικάσσο τών μοντ.Ζωγράφων,οι 17ν.των τρομοκρατών,ο Γκούκλ του διαδίκτυου,ο Τσαίκοφσκι των ρώσων μουσικών,ο Αρμστρογκ και Ο Πρισλεϋ των τζαζοροκάδων,ο Ντίζνευ των ανιμέϊσονς,Ο Αινστάϊν των φυσικών,η Κάλας των μέτζο,Ο Λουμούμπα τών Αφροαπελευθεροτών,Ο Κολομβος των θαλασοπόρων,Ο Γαλλιλέϊ των αστροφυσικών,ο Λούβρος των μουσείων,ο ερυθρός των νοσοκομειων,η Βενετία των υδροπολεότοπων,ο Μπετόβεν των μουσικών,ο Μπραμάντε των αρχιτεκτόνων,ο Ρέμπραντ των ζωγράφων,Ο Χριστός των ΠΡΟΦΗΤΩΝ,Ο Μικελάντζελο τών γλυπτών,Ο Τζιμ Λόντος είναι ο βασιλιάς των παλαιστών,και ο Κασιούς κλαίη των πυγμάχων.Ο Τόφαλος ο βασιλέας των εύσωμων καί οι ζουλού των αγριων,και ο Ταρζάν των λοχμόβίων.,ο Σπαθάρης των καραγκιοζοπαικτών.Ο ΜΑΡΞ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ σοσια-ληστών,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΟΥΠΟΛΕΩΝ..kαi ο Νουρέεβ είναι ό βασιλέας των χορευτών μπαλέτου.Ο Σαίκσπηρ τών δραματουργών και ο Εντγκαρ άλλαν Πόοϋ τών διηγηματογραφων τρόμου.Ο ΡΟΥΣΩ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑϊΦ.Ο ΠΟΥΤΣΙΝΙ ΤΩΝ ΒΕΡΙΣΤΩΝ. H GOOGLE O BASIΛIAS TΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΣ στο internet.Ο Σπαθάρης είναι ο βασιλέας τών Καραγκιοζοπαιχτών καί η Βουγιουκλάκη η εθνική μας στάρ.Ο ΡΟΤΖΕΡ ΜΟΥΡ ειναι ό βασιλιάς των 10 ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν ((Αγιο))-Ενας εκ των οποίων ητω και ο ΤΖΩΡΤΖ ΣΑΝΤΕΡΣ..Ο Ιησούς είναι ο Βασιλιάς τών βασιλέων,οΖορό των Μασκοφόρων,Ο Σέρλοκ Χόλμς των ντετέκτιβ.Ο Καπόνε τών Γκάγκστερ,Ο Σωκράτης τών φιλοσόφων,Ο Ι.Καίσαρ των αυτοκρατόρων,ο Ναπολέων των στρατηγών,ΟΚολόμβος των εξερευνητών.Ο Πινόκιο τών μαριονετων,Ο ΝΤΙΚΕΝΣ ΤΩΝ ΒΙΚΤΩΡΙΑΝΩΝ ΗΘΟΓΡΑΦΩΝ,ΟΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΛΙΒΑΡ ΤΩΝ ΕΘΝΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΩΝ,Ο ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ,Ο ΜΑΡΞ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΩΝ,Ο ΠΑΒΑΡΟΤΙ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ.Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΡΜΣΤΡΟΓΚ ΤΩΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ,Η ΠΙΑΦ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,ΤΟ ΠΕΡ ΛΑΣΕΖ ΤΩΝ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ,Ο ΒΥΡΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΛΕΛΗΝΩΝ,Ο ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΣΤΩΝ,Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ,Ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΩΝ,Ο ΗΜΠΝ ΣΑΟΥΝΤ ΤΩΝ ΠΛΕϋ ΜΠΟϋΣ,Ο ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,Ο ΔΩΝ ΖΟΥΑΝ ΤΩΝ ΕΡΑΣΤΩΝ,Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ,Ο ΔΕΛΑΠΑΤΡΙΔΗΣ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΩΝ,Η ΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΩΝ,Ο ΑΪφελ των πύργων,Η ΚΑΡΜΕΝ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ.ο Μανολέτε των ταυρομάχων,H CICIOLINA ΤΩΝ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ,H Callas τών μέτζο.Ο ΤΖΕΊΜΣ ΜΠΟΝΤ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,Ο ΤΣΑΊΚΟΦΣΚΙΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΟΥ ΣΑΠΕΝΣΑ Ο ΣΑΝΤΣΟ ΠΑΝΘΑ ΕΓΙΝΕ{ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ} ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ{ΣΤΟΥΣ ΦΑΡΣΕΡ} ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΣΟΦΙΑ}_ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΕΞΙ {ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ} ΜΗΝΕΣ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑΣ ΖΑΠΛΟΥΤΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ__ΜΑ ΑΠΟ ΤΥΧΗΣ ΕΙΡΩΝΙΑ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΗΚΩ=ΣΤο ΤΙΠΟΤΑ- - - - - - -ΜΕΣ ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ- - -ΤΟ ΝΟΥΜΡΟ 21 - - -ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΞΕ- - -ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ?- - -ΘΥΜΙΣΟΥ ΛΙΓΟ ΕΛΕΝΑ- - -ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ ΤΟ 21- - -ΚΑΙ ΤΟ 1821- - ΚΑΙ ΣΕ ΡΩΤΟ ΓΙΑΤΙ?- - -ΜΑ ΕΤΟΥΤΟ ΠΙΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝΕ- - -ΜΟΝΑΧΑ ΟΙ ΧΟΥΝΤΑΙΟΙ- - -ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΩΡΑΙΟΙ- - -ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ!...............ή ("Μαντάμ Μποβαρί") δεν είναι τίποτε άλλο παρά ύφος που κινδυνεύει συνεχώς από το ίδιο το ύφος" (Φλομπέρ) "Η νεωτερικότητα είναι το εφήμερο, το φευγαλέο, το ενδεχόμενο, το μισό της τέχνης, όπου το άλλο μισό είναι το αιώνιο και αμετάβλητο". (Μποντλέρ) Ο Τόμας Μαν εξομολογητικά μιλούσε για την εκ μέρους του "καλλιέργεια μιας συμπάθειας για την άβυσσο". "Αυτό που λογαριάζεται σε ένα δοχείο είναι το κενό του ' (Σαρτρ)....{ΒΕΡΞΟΝΙΚΟ} "Η βία του χρόνου σταματά μόνον αν κανείς συγχρονιστέι μαζί της. Τότε μόνον αποκαλύπτεται ο βιωμένος χρόνος ως αυτό που πραγματικά είναι: ό,τι ο Ζανκελεβίτς περιέγραψε ως μια ολοένα αφανιζόμενη φανέρωση.(Σιοράν) ¨ .........." Αφού οι άνθρωποι δεν αηδιάζουν ποτέ με τα ελαττώματά τους, δεν πρέπει και να κουραζόμαστε να τους τα καταλογίζουμε" (Λαμπριγιέρ)

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

πτερορπουντες μνημες...κατοικιες διασημοτητων σε ευρωπη και κοσμο


πτερορουντες μνημες σειρα τριτη.καταγραφες μνημονιακων πλακων που επισημαινουν κατοικιεσ δισσημοτητων.τις αλλες δυο σειρες θα τες βρειτε σε παλιοτερες










ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥΤΥΧΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΤΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΒΑΦΗ,ΣΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΗ,ΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΠΟΛΙΤΗ,ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ ΤΟΥ ΤΙΖΙΑΝΟ,ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΟΔΟΣ ΡΙΣΠΟ १४ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤ ΛΑΠΙΚ,ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΙΟΖ ΣΤΗ ΡΗ ΟΥΝΙΒΕΡΣΙΤΕ,ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ Η ΒΙΛΑ ΤΟΥ ΕΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΦΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΟΣΚΑΝΙΝΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΡΤΟΥΡΟ ΤΟΣΚΑΝΙΝΙ।TOLEDO TO ΣΠITI MOUΣEIO GREKO
PARIS=CHAMPS ELΥSEES 122 ΣΠITI KOMH AHENRΥ LABEAW ΠΡOTOΠOΡOU ΓΑΛΛΙΚΗΣ....AEΡOΠΛOIAΣ
ALEXANDREIA,ΣΠITI KABAΦH....ΣTHN ΠΛEON KAKOΦHMH ΠEΡI0ΧH KAI...OUGΗARETI,MAΛANOU,AΛΙΘΕΡΣH

PARIS OΔOΣ ΣEBAλIE NTI πIAΡ,ΣΠITI Ε.PIAF

MAΡAI ΣΠΙTI ETIEN MAΡΣEΛ
ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ MONZENI KAI ΣEN BINΣENT THΣ MONTMAΡTHΣ,ΣΠITI EKTOΡA MΠEΡΛIOZ

MONMAΡTH KAMΠARE ΛAΠΕN ANZIΛ KONTA ΣTH LEPIK TO ΠIO KAKOΦHMO KAMΠAΡE THS ΠOΛHΣ ΣTO OΠOIO ΣUXNAZE KAI O ΠΙΚAΣO

ΡH MΠANK,ANTOUAΝ MΠOUKANBIΛ-ΠOΛITIKOΣ ΕΜΕΝΕ ΕΚΕΙ

ΥΠAΡΧOUN ΔIAΣΠAΡTEΣ ΣE ΠOΛΛA THΣ ΠOΛHΣ ΣHMEIA ΠΛAKETEΣ AΦIEΡΩMENEΣ ΣE MARPTΥΡΕΣ THS ΓEΡMANIKHΣ KATOΧHΣ......EΔΩ EΠΕΣE O ENAΣ EKEI O AΛΛOΣ....AUTOI EΠEΣAN ΓIA TH ΓAΛΛIA,H OΠOIA KAI TOUΣ TIMHΣE TA ΔEONTA ΣE MIA ΥΣTEΡOΦHMIA THN OΠOIA EINAI ANIKANOI NA THN AΠOΛAUΣOUN.....AΛHΘEIA....ΟΣΟΙ HTAN ΣTO ΠAΓKΡATI-ΣΤΗΓΙΑΦΚΑ THΣ OΔOU ΔAMAΡEΩΣ....ΓIA TH TIMH TINOΣ EΠEΣAN;TOU EAΥTOU TΩN;

O MIΣEΛE ΣTH ΡH ΣEN NTOMINIK

O ANTRE MALRΕΑUΧ ΣTH ΡH MΠAK TOU KARTIE ΛATEN NO44

BARON 36 0 MIΣEΛEΤ







O MEΓAΣ AΡXITEKTΩN ΦΡANΣOUA MANΣAΡ ΣTH Ρह ΡAYEN 5 TOU MAΡΕ

O A.ΜΠIΣKINI,ITAΛOΣ AΡIΣTOΚΡATHΣ ΣTH ABENIOU MONTEN ΠOU EMEINE KAI O MEΓAΛOΣ ΣΥΓΡ.AYEN MΠOΣKE

MEΓAΣ ANTRE ZINT ΣTH ΡH BANΩ 5/7

MEΓAΣ ΠOIHTHΣ ΠOΛ ΦAΡΓK ΣTH ΦEΡEΩNHMH ΠΛATEIA TOU KAPTIE ΛATEN

O TRISTAN ΒERNAR ΣTH ΡH TEΡNEΡ

O ΓΚONKOUΡ ΣTO MAΡAI

O XABIE MAΡIAΣ ΣTH ΡH NTE ΣEN

O KOΣMOΠOΛITHΣ FRANZ LIST ΣTHN ΠΛATEIA ΠOU ΦEΡEI TO ONOMA TOU
KONTA ΣTO ΓKAΡ NTH NOΡNT

O ΧANΣ AΡΠ ΣTO ΠΡOAΣTEIO KΛAMAΡT

O ΡOUΣΩ ΣTO MONMOΡENΣΥ

O ΣATΩMΠΡIAN ΣTO ΣATO MAΛAMΠΡU,BIΛEN ΣΥΡ ΣEN

O MAΛAΡME KONTA ΣTO MΠOUΛEBAΡ MΠATINIOΛ

ΣTH ΓΩNIA THΣ ΡH NTH ΜΠAK KAI ΡH NTE BAΡEN HTAN TO ΠERIΦHMO KAMΠAΡE TΩN ΔUO AΓΓEΛΩN ΠOU HTAN EΔΡA MIAΣ OMAΔAΣ ΣUNOMOTΩN ENANTION TOU NAΠOΛEONTOΣ ME EΠIKEΦAΛH TON KANTOUAΛ

ΣTH ΡH BAΡEN 56 O ΛOUI AΡAΓKON ME THΝ EΛΣA TΡIOΛE

O ΓIATΡOΣ ZΩΡZ ΦOUΡΥ ΣTHN AΠOBAΘΡA ΣEN OΓKYΣTEN 25

O ΓKOUΣTAB MOΡΩ ΣTH MONTEΦOUKO 14

O ΠEΡOUBIANOΣ ΠOIHTHΣ KAIΣAΡ BAΛIEΧO ΣTH
OΔO MOLER 20

ΣTO ΣANOUA H BAΛΛANTON ME TON ΓIO THΣ OUTΡIΓIO

O MEΓAS ΠIΣΣAΡO ΣTHN ΠONTOUA 2

AΡNOU IΜΠEΛIN 5 ΠAΛI O ARAGON

O MΠΡAΣENΣ ΣTO BAΛOUA ΠΡOAΣTEIO

O ΦΡANΣIΣ MΠEIKON ΣTO ΠΡOAΣΤEIO ΣANTIΓI

O ΠΡOEΔΡOS THΣ ENΩΣHΣ ΓAΛΛΩN ΣUΓΡAΦEΩN ΠIEΡ ΣANΛEN ΣTH ΜΠOUΛBAΡ MAZENTA 64

ΣTHN πλATEιA TAΡAΣ ΣBETΣENKO TOY QUARTIER LATIN ΥΠAΡΧEI ENA ΠEΡΙΦHMO OΡΘOΔOΞO MONAΣTHΡI_KONTA ΣTO ΣEN MIΣEΛ_ΠOU ΦIΛOΞENHΣE ΠOΛΛEΣ ΠΡOΣOΠIKOTHTEΣ AΠO EΛΛHNEΣ KAI OUKΡANEZOΥΣ
ΣTH NTE MAΡΓKO ΥΠAΡXEI TO KAΦE ΦIOΡE ΠOU ΣΥΧNAZE O ΣAΡTΡ,H ZΥΛIET ΓKΡEΚO,O KAMΥ,H ΣIMON NTE MΠOBOUAΡ....MOUΣA TOU ΣAΡTΡ KAI AΛΛOI ΠOΛOI

ΣTH ΦEΡEΩNΥMH ΠΛATEIA THΣ MAΔΡITHΣ EMEINE O ΓIATΡOΣ GREGORIO MARANION,BIA ΡEKOΛETOΣ

O KOKTΩ ΣTO ΠΡOAΣTΕIO MIΛ ΦOΡE

O KΛΩNT NTEMΠIΣU ΣTHN ΠΕΡΙΦHMH BΙΛΛA TΩN MEΔIKΩN ΣTH ΡΩMH

O ΧEIΡOUΡΓOΣ FELIX TERIER ΣTH ΡH ΣOΛΕ ΦEΡINION 11 PARIS
O MEΓAΛOΣ ΓAΛΛOΠOΛΩNOΣ ΠOHTHΣ KAI TEΧNOKΡITIKOΣ ΓKIΓIΩM AΠOΛINEΡ ΣTH MΠOUΛBAΡ ΣEN ZEΡMEN 202 AΠO TO1903 ΩS TO 18

O ΠIONEΡOΣ TΩN ΓAΛΛIKΩN ΣIΔHΡOΔΡOMΩN ZAN ΦΡANΣOUA ΓKAΛΛ ΣTH ΡH ANTMIΡAΛ KOΛINU ΠIΣΩ AΠO TO ΛOUBΡO
Ο ΧΕΜΙΝΓΟΥΕΗ ΣΤΗ ΡΗ ΚΑΡΝΤΙΝΑΛ ΛΑΜΟΥΕΝ
O ΠOIHTHΣ ΠIEP EMMANOΥEΛ ΣTH ΡH BAΡEN 61

O ΦIΛOΣOΦOS KAI ΨUΧIATΡOΣ ΠIEΡ ZANET-ΠΡOΔΡOMOΣ TOU LAKAN_
ΣTH ΡH BAΡEN 54 STO IΔIO ΣΠITI ΠOU EMEINE KAI H AΘΛHTΡIA BIRGINIA HERIOT

O RONSΕΑW,IΔΡΥTHΣ THΣ ΣΧOΛHΣ TOU ΛOUBΡOU ΣTH KENTΡIKH ΠΛATEIA TOU ΣEN ZEΡMEN ON ΛE

O TOUΡΓKENIEB ΣE IΔIOKTHTH KATOIKIA TOY BOUZIVAL....O MEΓAΣ ZΩΓΡAΦOΣ ENTOUAΡNT BIΓIAΡ AΠO TO 1908-26 ΣTH ΠΛATEIA ANTOΛΦ MAΞ ΣTH MONMAΡTH

O BEΡIΣTHΣ ΣΥNΘETHΣ ΓOUΣTAΥOΣ ΣAΡΠANTIE ΣTO 66 THS ABENΙΟΥ ROCΗESOUARD

ΣTH ΡH MΠΡIΣET 21 THΣ SΥNOIKIAΣ TΩN EUΡΩΠAIΩN O MEΓAΣ NATOUΡAΛIΣTHΣ EMIΛ ZOΛA AΠO TO1889

O ΓIANΝOUΛHΣ ΧAΛEΠAΣ ΣTH OΔO ΣΠΥΡOMHΛOU ΣTH NEAΠOΛH EΞAΡΧEIΩN

ΣTH ΡH MΠOUΡΓΚNON 30 EINAI AKOMA TO KAΦE MΠΡAΣEΡI KΛAMΠ NTE ΠOET
ΠOU IΔΡΥΘHKE ΣTA 1961

ΣTON IΔIO ΔΡOMO KAI ΣTO 19 HTAN O KAΘHΓHTHΣ EMIΛ ΛIAN

KONTA ΣTO ΡH MΠAMΠIΛON O ΡOUMANOΣ ΦΙΛOΣOΦOΣ.................ΕΜΙΛ ΤΣΟΡΑΝ





ΣEBINIE 5 ΠOΛITIKOΣ ΡAΣΠAIΓ
H MEΓAΛH NEOKΛAΣIKH ΣUNΘETIΔA POLIN BIARNTO ΣTH ΡH ΣEN ZEΡMEN 243

ΣΤΗ ΡΗ ΡOKEΤ 85 ZAN BEΡME

KONΡANT MΠOUΣKEN ΚOUET MEΓAΣ EΘNIKOΣ OΛANΔOΣ ΘEATΡIKOΣ ΣYΓΡAΦEAΣ KAI HΘOΠOIOΣ ΣΥΓΧΡONOΣ TOU ΡEMΠΡANT ΣTH ΡH OUNIBEΡΣITE KONTA ΣTO INBAΛΙNT

KAI H MEΓAΛH ΠAPNAΣIAKH ΠOIHTΡΙA.....ΘHΛIKO
BEΡΛAIN THN EIΠAN ...KONTEΣA AN NTE NOAIΓ EMEINE ΣE ENA KATEΔAΦIΣMENO KAI ANOIKOΔOMHMENO NEOKΛAΣIKO ΣTH ΡH ΒOΒOURGΗ 22 KONTA ΣΤΟ INBAΛINT

O OUΓΓΡOΣ ΠOIHTHΣ ATIΛA ZOZEΦ ΣTH ΡH BIE KOΛOMΠIE ΠOU EMEINE KAΠOTE KAI O ΠIKAΣΣO

O ΔEYTEΡOΣ ΩΣ MEΓAΛOΣ HΘOΓΡAΦOΣ THΣ TEΧNHΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΩΤΡΕΚ....O STENLEΙN EMEINE ΣTH ΡH ΓKOΛENKOUΡNT 73

KAI O ΣATΙΡIKOΣ ΣΥΓΡ. ZINOBIEB ΣTO KENTΡO THΣ ΛΩZANHΣ



ΤΕΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΜΟΝΜΑΡΤΗ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΜΠΑΤΩ ΛΑΒΟΥΑΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΛΑΒΥΡΙΝΘΩΔΩΣ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΓΙΑ ΑΤΕΛΙΕ ΚΑΙ ΣΤΕΚΙ [ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΣΤΕΚΙΩΝ] ΚΑΛΙΤΕΧΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ,ΤΗ ΦΕΡΝΑΝ ΟΛΙΒΙΕ,ΤΟΝ ΧΟΥΑΝ ΓΚΡΙΣ,ΤΟΝ ΜΑΞ ΖΑΚΟΜΠ,ΤΟΝ ΝΤΟΝΓΚΕΝ,ΤΟΝ ΜΟΝΤΙΛΙΑΝΙ ΚΑΙ ΠΟΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΟΙΚΗΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΔΑΦΗΣΤΕΙ[ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΠΥΡΚΑΙΑΣ] ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΨΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΟ....ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΑ...ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΙΣΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΕΤΩ ΣΕ ΓΚΑΛΕΡΙ Η ΣΕ ΤΟΠΟ ΠΡΟΣΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ।




ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΤΕΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΓΕΝΕΘΛΙΟΣ ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΟΥΑΝ ΓΚΡΙΣ ΣΤΗ BΙΑ ΚΑΡΜΕΝ



ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΝΤΙΚΕΝΣ,ΤΟΥ ΘΑΚΕΡΥ,ΤΗΣ ΓΟΥΛΦ,ΤΟΥ ΚΙΠΛΙΓΚ,ΤΟΥ ΟΥΑΙΛΝΤ,ΤΟΥ ΟΥΕΛΛΣ,ΤΟΥ....ΣΕΡΛΟΚ ΧΟΛΜΣ [ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ] ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΓΚΛΟΜΠΑΛ ΘΗΑΤΕΡ ΤΟΥ ΣΕΞΠΗΡ



ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΤΕ ΑΤΟΤΣΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΝΣΕΡΤ ΧΩΛ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ३० Ο ΣΕΡΓΚΕΙ ΠΡΟΚΟΦΙΕΦ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΙΑΝΟ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ...ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΡΛΕΑΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΓΕΝΝΕΘΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΕΝΝΑΘΛΙΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΖΑΝ ΝΤ/ΑΡΚ



ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΛΙΣΣΑΒΟΝΑΣ -ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΠΕΡΑ-ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΠΕΣΟΑ
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Η ΕΠΑΥΛΗ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΑΡΛΑΙΛ




ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΣΙΓΚΤΟΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΖΩΝ ΡΑΣΚΙΝ ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΡΙΒΟΛΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΕΜΕΝΕ ΣΥΧΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ Ο ΣΑΛΒΑΝΤΟΡ ΝΤΑΛΙ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΕΤΟ-ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ४ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΒΩΦ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΖΑΧΕΡ ΜΑΖΩΧ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΤΑΜ ΜΙΣΚΙΕΒΙΤΣ।
-ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΣΕΛΣΙ ΟΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΕΙ ΟΙ ΤΕΝΕΣΗ ΟΥΙΛΙΑΜΣ,ΑΛΛΑΝ ΓΚΙΝΓΚΣΜΠΕΡΓΚ,ΟΥΙΛΙΑΜ ΜΠΑΡΟΟΥΖ,ΜΑΡΚ ΤΟΥΑΙΗΝ,ΚΕΡΟΥΑΚ κτλ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΣΤΗ ΦΕΡΕΩΝΗΜΗ ΟΔΟ ΕΖΗΣΕ Ο ΑΡΤΟΥΡΟ ΤΟΣΚΑΝΙΝΙ...ΣΤΟ ΚΑΚΟΦΗΜΟ ΚΑΜΠΑΡΕ ΛΑΠΙΝ ΑΝΖΙΛ ΤΗΣ ΜΟΝΜΑΡΤΗΣ ΕΣΥΧΝΑΖΕ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΟΣΔ


Αναρτήθηκε από putsoi στις 10:17 π.μ. 0 σχόλια

Ετικέτες






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου