έστησα την προτομή μου δίχως να παρω άδεια απο το κράτος [σας]-προκειμένου/ν/αποφύγω τα κολύματα

έστησα την προτομή μου δίχως να παρω άδεια απο το κράτος  [σας]-προκειμένου/ν/αποφύγω τα κολύματα
ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ-ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ,,ΕΜΠΡΟΣ-ΜΠΡΟΣ,,Δίνω-δίδω,,ΕΜΠΟΡΟΣ-ΕΜΠΟΡΑΣ,,ΗΤΑΝ-ΗΣΑΝ,,Νταλαβερι-Νταραβερι,,AXAX0YXA-AXAOYXA,,Αγγιζω-εγγιζω,,μάγειρας-μάγειρος-ΝΤΟΜΑΤΑ-ΤΟΜΑΤΑ,,ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ-ΛΙΓΟΘΥΜΙΑ,,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,,ΠΤΩΧΟΣ-ΦΤΩΧΟΣ,,Καρικατουρα-καλικατουρα,,Ηταν-ήσαν,,Πληρωνω-πλερωνω,,ΕΝΤΕΡΟ-ΑΝΤΕΡΟ,,Λιποθυμiα-λιγοθυμiα,,Συρόπι-σορόπι,,ΠΑΝΤΟΒΑ-ΜΑΝΤΟΒΑ,ΠΡΑΓΑ-ΠΑΡΓΑ,,Ηρως-Ηρωας,Ερως-ερωτας,,Ναβαρα-Νοβαρα,,,Βιολισtης-βιολιτζης,,Μπουζουξής-μπουζουκλης,,ΜΕΤΑΝΟΩ-ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ,,ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ-ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ,,Φταίω-πταίω,,Σαθρός-Σαπρός,,Αγουρος-άωρος,,Απεθανε-πεθανε,,Υποανάπτυκτος-υπανάπτυκτος,,EKEINO-KEiNO,,Αιμάτωμα-μάτωμα,Παραλίγο-παρ/ολίγο,,καρπαζιά-καρπαζά,,Μπιμπλώ-Μπιμπελώ,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,,ΝΙΑΟΥ-ΜΙΑΟΥ,,Σιωπηλος-σιωπηρος,,Αλμυρός-αρμυρός,,Πουλώ-πωλω,άντερα-έντερα,Aγγίζω-εγγίζω,ΓΡΗΓΟΡΑ-ΓΛΗΓΟΡΑ,,ΤΣΙΣΑ-ΤΣΙΣΙΑ,,ΝΤΟΥΛΑΠΙ,ΔΡΟΛΑΠΙ,ΔΟΛΑΠΙ,,Κανω-καμω,,καιγωμαι-καιωμαι,,HTAN-HSAN,,Παχουλός-παχυλός,,ΔΟΥΜΕ-ΙΔΟΥΜΕ,,Μαγειρας-Μάγειρος,,ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ-ΒΟΥΡΚΟΛΑΚΑΣ-ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΚΑΣ,,ΠΑΠΙΟΝ-ΠΑΠΙΓΙΟΝ[Αυτό που δέν προχωράει],,ΠΕΡΣΥΝΟΣ-ΠΕΡΙΣΙΝΟΣ,,ΤΖίΤΖΙΚΑΣ-ΤΖίΤΖΗΡΑΣ,,Λέγω-λέω,ΑΠΟΕΜΑ-ΑΠΟΓΕΥΜΑ,,Mπονβιβέρ-βιβμπονέρ,, Ανακλαστικά-Αντανακλαστικα,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,Χαμπάρι-Χαμπέρι,,Πνευμόνι-Πλέμονι,,EΛΑΦΡΆ-Ελαφριά,,Bioλιστής-βιολιτζής,,Μουρμουρίζω-μερμυρίζω,,ΜΠΙΤΛΣ-ΜΠΙΤΛΙΣ,,ΗΤΑΝ-ΗΣΑΝ,,ΕΒΡΑΙΟΣ-ΟΒΡΙΟΣ,,Πανάθεμα-ανάθεμα,,ΒΑΠΟΡΙ-ΠΑΠΟΡΙ,,Μιαούλης-Νιαούλης,,ΦΤΕΡΟ-ΠΤΕΡΟ,λιποθυμία-λιγοθυμία,,ΕΧΘΡΟΣ=ΩΧ-ΤΡΩΣ,,ΑΦΗΣΕ-ΑΦΗΚΕ,,ΑΠΟΓΕΥΜΑ-ΑΠΟΕΜΑ,,ΘΕΛΟΥΜΕ-ΘΕΜΕ,,ΟΝΕΙΡΑ-ΟΝΕΡΑΤΑ,,ΠΙΤΖΑΜΑ-ΠΙΖάΜΑ,,Καουμπόης-Καμπόης,,Εγκυος-έγκυα,,Γλυκός-γλυκύς,ΔΙΝΩ-ΔΙΔΩ,ΠΑΝΑΘΕΜΑ-Ανάθεμα,ΚΑΝΩ-ΚΑΜΩ,ΠΛΥΜΙΡΙΣΜΑ-ΠΛΗΜΗΡΙΜΑ,ΠΕΡΣΥ-ΠΕΡΥΣΥ,ΟΧΤΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ,ΒΑΛΕΝΤΣΙΑ-ΠΑΛΕΝΤΣΙΑ,ΜΠΑΡΣΕΛΟΝΑ-ΜΠΑΝΤΑΛΟΝΑ,ΠΡΑΓΑ-ΠΑΡΓΑ,ΦΟΤΖΙΑ-ΤΖΙΟΤΖΙΑ,ΠΑΝΤΟΒΑ-ΜΑΝΤΟΒΑ,ΠΕΣΙΑ-ΜΠΡΕΣΙΑ,ΤΟΚΙΟ-ΚΥΟΤΟ,σουρεαλισμος-συρεαλισμος,ΚΑΡΕΚΛΑ-ΚΑΡΕΓΛΑ,ΣΟΔΑ-ΣΟΥΔΑ,ΣKAΛTSOYNI-KAΛTΣΟΥΝΙOYNI, ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΣ-ΜΠΟΥΖΟΥΚΛΗΣ,KPEMYΔI,KΡOMYΔI,ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,ΚΟΡΤΙΖΟΝΗ-ΚΟΡΤΙΖΟΛΗ,ΚορωνοΪός-ΚορωναΪόςΟΚΤΑΠΟΔΙ-ΧΤΑΠΟΔΙ,ΛΥΤΡΑ-ΡΗΤΡΑ,ΚΑΡΑΦΛΟΣ-ΦΑΛΑΚΡΟΣ,ΦΟΥΧΤΑ-ΧΟΥΦΤΑ,ΚΛΑΔΙ-ΚΛΑΡΙ,ΜΟΝΜΑΡΤΗ-ΜΟΝΜΑΡΤΡΗ,ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ-ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,ΜΟΝΟ-ΜΟΛΟ,ΤΑΦΟΣ-ΤΑΦΡΟΣ,ΤΕΝΕΚΕΣ-ΝΤΕΝΕΚΕΣ-ΤΕΚΕΣ,ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕΣ,MISΘΙΤΙ-ΜΝΗΣΘΙΤΙ,μεγαλουπολη-μεγαλοπολη,ΑΤΥΧΟΣ-ΑΤΥΧΗΣ,ΦΑΙ-ΦΑΓΙ,ΠΙΑ-ΠΛΙΑ,ΧΟΡΤΑ-ΧΟΡΤΑΡΙΑ,ΒΑΒΥΛΩΝΑ-ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ,ΨΑΛΛΩ-ΨΕΛΝΩ,ΠΑΝΤΡΕΙΑ-ΜΑΝΤΡΕΜΑ..ΠΑΝΤΡΕΜΑ,ΨΑΞΙΜΟ-ΨΑΥΣΙΜΟ,ΜΠΟΥΡΜΟΥΛΑΣ-ΜΠΟΥΡΠΟΥΡΑΣ-ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ,ΙΔΩ-ΔΩ,ΣΚΡΑΠΑΣ-ΣΚΑΡΠΑΣ,OMAS-NOMAS-ह्मेरोस-HPEMOS-HMEΡOS,ΠNEYMONI-ΠΛEMONI,PNEMONI.MAΓEIΡAS-MA/ΓYROS,ANTEPO-ENTERO ,न्तोमता-TOMATA-NTOMATA,KOUPMAS-XOUPMAΣ,AKOMA-AKOMH,ΣTENAXOPEMENOS-ΣTENOXOPHMENOS,ΔIABOΛOS-διαολος,KATAσTREMENOS- KATESTρAMENOS TRAπ/EZIKOS τραπεζιτικος,δρεπανι-δρεπανο,ΚΟΚΚΟΡΑΣ,ΚΟΚΟΡΗΣ,ΜΕΡΜΥΓΚΙ-ΜΥΡΜΙΓΚΙ,γλισχρος-γλυστερος,ΣΤΡΟΦΙΓΓΑ-ΣΤΟΡΦΙΓΓΑ,ΧΟΠΚΙΝΣ-ΧΟΣΚΙΝΣ,ΣΚΑΛΤΣΟΥΝΙΑ-ΚΑΛΤΣΟΥΝΙΣ,ΝΤΥΠΟΝ-ΝΤΥΠΟΝΤ,ΣΜΙΘ-ΣΜΙΤ,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,ΤΗΛΕΦΩΝΟ-ΤΕΛΕΦΩΝΟ,ΘΑΒΩ-ΘΑΠΤΩ,-ΔΥΣΕΚΤΙΣ-ΔΥΣΕΚΤΟΣ-ΒΙΣΕΚΤΟΣ,ΓΙΓΑΣ-ΓΙΓΑΝΤΑΣ,ΜΙΣΘΙΤΙ-ΜΝΙΣΘΗΤΙ,ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ-ΚΑΤΗΡΑΜΕΝΟΣ,ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΜΕΝΙΟΣ-ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ,πραμα-πραγμα,ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-ΛΕΥΤΕΡΟΣ,ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ-ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ,ΤΕΣΕΡΕΙΣ-ΤΕΣΑΡΕΣ,ΒΕΓΓΑΛΗ-ΒΕΓΓΑΖΗ,AKOMA-AKOΜΗ,ΜΠΑΜΤΡΕΛΕΛΕ-ΜΠΑΜΤΕΡΛΕΛΕ-kATPOULHS-KATOURLHΣ,ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ-ΟΛΑΚΕΡΟΣ,ΕΓΓΙΖΩ-ΑΓΓΙΖΩ,ΚΡΙΜΑ-ΚΡΙΜΑΣ,ΚΟΥΦΙΟΣ-ΤΖΟΥΦΙΟΣ,τριγωνι-τριζονι,τρομπετα-τρουμπετα,KPOKOΣ-KOPKOΣ,ΦΑΣΜΑ-ΦΑΝΤΑΣΜΑ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,γκαμηλα-καμηλα,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,ΗΡΘΑ-ΗΛΘΑ,ΕΞΥΠΝΟΣ-ΞΥΠΝΙΟΣ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,ΘΑΒΩ-ΘΑΠΤΩ,ΕΔΩΣΕ-ΕΔΩΚΕ,ΑΣΧΗΜΟΣ-ΑΣΚΗΜΟΣ,ΑΠΑΝΩ-ΑΝΩ,ΑΧΝΑΡΙ-ΧΝΑΡΙ,ΚΡΕΑΤΟΕΛΙΑ-ΚΡΕΑΤΟΛΙΑ,ΚΑΤΑΓΗΣ-ΚΑΤΑΗΣ,ΑΓΓΙΖΩ-ΕΓΓΙΖΩ,ΕΛΕΝΗ-ΕΛΕΝΑ,ΤΟΙΣΕΚΑΤΟ-ΤΑΕΚΑΤΟ,ΘΑΥΜΑ-ΘΑΜΑ,ΔΙΝΩ-ΔΙΔΩ,ΕΓΓΙΖΩ-ΑΓΓΙΖΩ,ΕΞΑΠΟΔΟΣ-ΟΞΑΠΟΔΟΣ,ΟΥΛΟ-ΟΥΛΟΣ,συγχρωνισμος-συγχρωτισμος,ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ-ΠΕΝΤΑΗΜΕΡΟ,ONOMAZO-ONOMATIZO,σκονη-κονις,ΠΝΕΥΜΟΝΙ-ΠΛΕΜΟΝΙ,ΑΓΛΕΙΦΩ-ΓΛΕΙΦΩ,ΞΕΧΕΙΛΩΜΑ-ΞΕΧΕΙΛΙΣΜΑ,ΓΑΜΩΝΤΑΣ-ΓΑΜΙΩΝΤΑΣ,ΚΑΡΑΚΑΙΔΟΝΑ-ΚΟΡΑΚΑΙΔΟΝΑ,ΑΡΓΙΤΕΣ-ΑΓΥΡΤΕΣ,ΜΑΣΧΑΛΗ-ΑΜΑΣΧΑΛΗ,ΚΟΥΒΕΙΤ-ΚΟΥΕΙΤ,ΑΡΑΒΙΚΟ-ΑΡΑΠΙΚΟ,κανω-καμω,ΓΥΜΝΟΣ-ΓΔΥΜΝΟΣ,ΚΡΟΥΤΣΕΦ-ΧΡΟΥΤΣΩΦ,ΣΥΓΝΩΜΗ-ΣΥΓΝΩΜΗΝ,ΟΔΟΝΤΟΓΙΑΤΡΟΣ-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ,ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΟ-ΒΛΑΚΟΜΕΤΡΟ,ΠΟΥΛΩ-ΠΟΛΩ,ξαφνικά-έξαφνα,πιοτό-πιοτί,Κορτιζώνη-κορτιζόλη,Κατόπιν-κατόπι,Περιτό-περίσιο,Κρουτσεφ,Χρουστσώφ,γυμνός-γδυμνός,ΤΡΥΠΑ-ΤΡΟΥΠΑ,ΣΥΝΗΘΙΑ-ΣΥΝΗΘΙΟ,ΗΡΕΜΟΣ-ΗΜΕΡΟΣ,ΚΑΡΑΦΛΟΣ-ΦΑΛΑΚΡΟΣ,ΚΛΑΔΙ-ΚΛΑΡΙ,ΦΟΥΧΤΑ-ΧΟΥΦΤΑ,ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ-ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ,νταλαβέρια-νταραβέρια,στεναχωρεμενος-στενοχωρημενος,δίνω-διδω,συγνώμη-συγνώμην,ΗΡΩΣ-ΗΡΩΑΣ,ΚΑΝΩ-ΚΑΜΩ,δίσεκτο-βίσεκτο,ΤΟΥΦΕΚΙΣΜΟΣ-ΤΥΦΕΚΙΣΜΟΣ,ΑΚΤΙΝΑ-ΑΚΤΙΔΑ.ημπορώ-μπορώ-μουστος-μούτσος,φτιάσω-φτιάχνω,πράγματι-πράματι,ΧΝΑΡΙ-ΙΧΝΑΡΙ-ΙΧΝΟΣ,ΜΠΗΤΛΣ-Μπίτλης-ΑΠΑΓΩ-ΑΠΑΓΑΓΩ,ΒΑΠΟΡΙ-ΠΑΠΟΡΙ,ΑΡΓΙΤΗΣ-ΑΓΥΡΤΗΣ,ΓΥΜΝΟΣ-ΓΔΥΜΝΟΣ,ΑΛΜΥΡΟ-ΑΡΜΥΡΟ,ΑΚΟΜΑ-ΑΚΟΜΗ,ΣΑΝ-ΩΣΑΝ,,ΠΕΘΑΝΕ-ΑΠΕΘΑΝΕ,ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ -ΠΛΗΓΙΑΣΜΕΝΟΣ,Συμπαθής-Συμπαθητικός,ΓΙΟΣ-ΥϊΟΣ,ΕΜΠΟΡΕΥΩΜΕΝΟΣ-ΕΜΠΟΡΕΥΑΜΕΝΟΣ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,ΚΥΝΙΚΟΣ-ΚΛΙΝΙΚΟΣ,ΟΠΙΣΤΙΔΡΟΜΙΚΟ-ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ,ΑΛΜΥΡΟ-ΑΡΜΗΡΟ,ΑΝΑΛΩΣ ΑΝΑΛΑΤΟΣ,ΖΕΣΤΗ-ΖΕΣΤΑ,ΜΥΓΑ-ΜΥίΑ,ΩΣΑΝ-ΣΑΝ,ΜΠΑΡΚΑΡΩ-ΠΑΡΚΑΡΩ,Εμπρός-Μπρός.ΠΕΡΣΥ-ΠΕΡΥΣΥ,ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ-ΛΙΓΟΘΥΜΙΑ,-ΣΑ ΝΕΟΣ ΔΩΝΚΙΧΩΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΚΡΙΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΩΝΤΑΙ ΤΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ[Αυτού]..ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΑΡΧΙΖΟΝΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟΥΣ ΚΑΚΟΥΡΓΟΥΣ [ΠΡΙΝ ΕΚποίΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥΣ ..ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ].ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ μ/ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ [ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕΩΣ]ΑΓΑΛΜΑ [ΑΠΟ ΧΑΛΚΟ] ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΡΦΗ-ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΕΠΙΤΥΜΒΙΑ ΣΤΥΛΗ ΠΩΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΟΛΑ ΣΤΟ ΑΥΓΑΤΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΜΠΟΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ...Ο ΒΡΑΒΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΦΕΔΩΝ- O PELE ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ, Ο ΣΤΡΑΟΥΣ ΤΟΥ ΒΑΛΣ,-Ο Τσελεμεντές ήταν ο βασιλιάς των σεφ,,Ο Γουσταύος Άιφελ ήταν ο βασιλέας την μηχανικών της χαλυβουργίας,Ο Μπάιρον ήταν ο βασιλέας των Φιλελλήνων,O Nobel{λεξη που σημαiνει ευγενης} ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ Βραβεiων,,O JAMES BOND EINAI O BASIΛIAS ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ,, Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο Βασιλέας των καρδιοχειρούργων--Ο Νανταρ ΗΤΑΝ ο Βασιλιάς τΩν φΩτογραφων,Η Γκόλντα Μέίρ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΘΗΛΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ,,o FRANCHENSTEiN EINAI ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ TEPATON-ο ΑΛΙΣΤΕΡ ΚΡΟΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ,,O FREUD EINAI O BAΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ,,Ο Γουτεμβέργιος είναι ο βασιλέας των Τυπογράφων,ο Λέων των ΖΏΩΝ,,Ο ΠΑΓΑΝΙΝΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΒΙΟΛΙΤΖΙΔΩΝ,,Ο ΣΡΑΝΤΙΒΑϊΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΒΙΟΛΙΟΥ,Ο ΤΣΕΛΙΝΙ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΧΟΩΝ, ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΓΕΙΡΩΝ,,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΠΟΥ ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ,,O Jim Londos είναι ο Βασιλιάς των παλαιστών,,ο Τόφαλος τών σούμο,,ο Κουταλιανός των ελληνορωμαϊκών παλαιστών,,ο Βύρων των Φιλελλήνων,,H PIAF EINAI H ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΔΩΝ ΑΪΔΩΝ,,Η ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ,,Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΔΥΘΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΜΕΘΥΣΤΑΚΕΣ,,H CALLAS EINAI H BASIΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΜΕΤΖΟ ΣΟΠΡΑΝΟ,Ο ΜΟΣΕ ΝΤΑΓΙΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΩΝ,,Ο ΒΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ-ο Κριστόφερ Λή είναι ο βασιλιάς των ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν δράκουλα- -O COVID 19 EINAI O BASIΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ-Ο Κώλο..μβος είναι ο βασιλιάς τών κονκισταδόρων,Ο ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ-Ο Γιούλ Μπρύνερ είναι ο βασιλιάς τών φαλακρών,οΜοσέ Νταγιαν των μονόφθαλμων,ο Αρκάς τών γελοιογράφων,Ο Χίτλερ τών κακων εθνικιστων,ο Σερλοκ Χόλμς των ντετεκτιβς,η Αγκαθα Κρίστι των πολίς κράϊμ φίξιον,Ο ,Νομπελ των βραβείων,Η ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ ΤΩΝ ΑΣΥΝΟΜΙΚΩΝ ΝΟΥΒΕΛΟΓΡΑΦΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΩΝ ΣΑΣΠΕΝΣΑΔΟΡΩΝ,Ο Αλ καπόνε των γκάγκστερ,ο Ωνάσης τών μεγιστάνων λαθρεμπόρων,Ο Βερν της επιστημονικής μυθοπλασίας,Ο Σαρλώ των Κλόουν,ο Πικάσσο τών μοντ.Ζωγράφων,οι 17ν.των τρομοκρατών,ο Γκούκλ του διαδίκτυου,ο Τσαίκοφσκι των ρώσων μουσικών,ο Αρμστρογκ και Ο Πρισλεϋ των τζαζοροκάδων,ο Ντίζνευ των ανιμέϊσονς,Ο Αινστάϊν των φυσικών,η Κάλας των μέτζο,Ο Λουμούμπα τών Αφροαπελευθεροτών,Ο Κολομβος των θαλασοπόρων,Ο Γαλλιλέϊ των αστροφυσικών,ο Λούβρος των μουσείων,ο ερυθρός των νοσοκομειων,η Βενετία των υδροπολεότοπων,ο Μπετόβεν των μουσικών,ο Μπραμάντε των αρχιτεκτόνων,ο Ρέμπραντ των ζωγράφων,Ο Χριστός των ΠΡΟΦΗΤΩΝ,Ο Μικελάντζελο τών γλυπτών,Ο Τζιμ Λόντος είναι ο βασιλιάς των παλαιστών,και ο Κασιούς κλαίη των πυγμάχων.Ο Τόφαλος ο βασιλέας των εύσωμων καί οι ζουλού των αγριων,και ο Ταρζάν των λοχμόβίων.,ο Σπαθάρης των καραγκιοζοπαικτών.Ο ΜΑΡΞ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ σοσια-ληστών,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΟΥΠΟΛΕΩΝ..kαi ο Νουρέεβ είναι ό βασιλέας των χορευτών μπαλέτου.Ο Σαίκσπηρ τών δραματουργών και ο Εντγκαρ άλλαν Πόοϋ τών διηγηματογραφων τρόμου.Ο ΡΟΥΣΩ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑϊΦ.Ο ΠΟΥΤΣΙΝΙ ΤΩΝ ΒΕΡΙΣΤΩΝ. H GOOGLE O BASIΛIAS TΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΣ στο internet.Ο Σπαθάρης είναι ο βασιλέας τών Καραγκιοζοπαιχτών καί η Βουγιουκλάκη η εθνική μας στάρ.Ο ΡΟΤΖΕΡ ΜΟΥΡ ειναι ό βασιλιάς των 10 ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν ((Αγιο))-Ενας εκ των οποίων ητω και ο ΤΖΩΡΤΖ ΣΑΝΤΕΡΣ..Ο Ιησούς είναι ο Βασιλιάς τών βασιλέων,οΖορό των Μασκοφόρων,Ο Σέρλοκ Χόλμς των ντετέκτιβ.Ο Καπόνε τών Γκάγκστερ,Ο Σωκράτης τών φιλοσόφων,Ο Ι.Καίσαρ των αυτοκρατόρων,ο Ναπολέων των στρατηγών,ΟΚολόμβος των εξερευνητών.Ο Πινόκιο τών μαριονετων,Ο ΝΤΙΚΕΝΣ ΤΩΝ ΒΙΚΤΩΡΙΑΝΩΝ ΗΘΟΓΡΑΦΩΝ,ΟΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΛΙΒΑΡ ΤΩΝ ΕΘΝΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΩΝ,Ο ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ,Ο ΜΑΡΞ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΩΝ,Ο ΠΑΒΑΡΟΤΙ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ.Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΡΜΣΤΡΟΓΚ ΤΩΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ,Η ΠΙΑΦ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,ΤΟ ΠΕΡ ΛΑΣΕΖ ΤΩΝ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ,Ο ΒΥΡΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΛΕΛΗΝΩΝ,Ο ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΣΤΩΝ,Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ,Ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΩΝ,Ο ΗΜΠΝ ΣΑΟΥΝΤ ΤΩΝ ΠΛΕϋ ΜΠΟϋΣ,Ο ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,Ο ΔΩΝ ΖΟΥΑΝ ΤΩΝ ΕΡΑΣΤΩΝ,Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ,Ο ΔΕΛΑΠΑΤΡΙΔΗΣ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΩΝ,Η ΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΩΝ,Ο ΑΪφελ των πύργων,Η ΚΑΡΜΕΝ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ.ο Μανολέτε των ταυρομάχων,H CICIOLINA ΤΩΝ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ,H Callas τών μέτζο.Ο ΤΖΕΊΜΣ ΜΠΟΝΤ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,Ο ΤΣΑΊΚΟΦΣΚΙΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΟΥ ΣΑΠΕΝΣΑ Ο ΣΑΝΤΣΟ ΠΑΝΘΑ ΕΓΙΝΕ{ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ} ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ{ΣΤΟΥΣ ΦΑΡΣΕΡ} ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΣΟΦΙΑ}_ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΕΞΙ {ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ} ΜΗΝΕΣ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑΣ ΖΑΠΛΟΥΤΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ__ΜΑ ΑΠΟ ΤΥΧΗΣ ΕΙΡΩΝΙΑ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΗΚΩ=ΣΤο ΤΙΠΟΤΑ- - - - - - -ΜΕΣ ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ- - -ΤΟ ΝΟΥΜΡΟ 21 - - -ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΞΕ- - -ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ?- - -ΘΥΜΙΣΟΥ ΛΙΓΟ ΕΛΕΝΑ- - -ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ ΤΟ 21- - -ΚΑΙ ΤΟ 1821- - ΚΑΙ ΣΕ ΡΩΤΟ ΓΙΑΤΙ?- - -ΜΑ ΕΤΟΥΤΟ ΠΙΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝΕ- - -ΜΟΝΑΧΑ ΟΙ ΧΟΥΝΤΑΙΟΙ- - -ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΩΡΑΙΟΙ- - -ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ!...............ή ("Μαντάμ Μποβαρί") δεν είναι τίποτε άλλο παρά ύφος που κινδυνεύει συνεχώς από το ίδιο το ύφος" (Φλομπέρ) "Η νεωτερικότητα είναι το εφήμερο, το φευγαλέο, το ενδεχόμενο, το μισό της τέχνης, όπου το άλλο μισό είναι το αιώνιο και αμετάβλητο". (Μποντλέρ) Ο Τόμας Μαν εξομολογητικά μιλούσε για την εκ μέρους του "καλλιέργεια μιας συμπάθειας για την άβυσσο". "Αυτό που λογαριάζεται σε ένα δοχείο είναι το κενό του ' (Σαρτρ)....{ΒΕΡΞΟΝΙΚΟ} "Η βία του χρόνου σταματά μόνον αν κανείς συγχρονιστέι μαζί της. Τότε μόνον αποκαλύπτεται ο βιωμένος χρόνος ως αυτό που πραγματικά είναι: ό,τι ο Ζανκελεβίτς περιέγραψε ως μια ολοένα αφανιζόμενη φανέρωση.(Σιοράν) ¨ .........." Αφού οι άνθρωποι δεν αηδιάζουν ποτέ με τα ελαττώματά τους, δεν πρέπει και να κουραζόμαστε να τους τα καταλογίζουμε" (Λαμπριγιέρ)

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΚΑΙ ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΕΣ ΚΑΙ ΨΩΛΟΜΠΗΧΤΕΣ

ΜΗΤΕΡΑ  ΕΛΛΑΔΑ  ΣΥΧΩΡΕΣΕ ΤΟ  ΧΑΖΟ  ΓΙΩΡΓΑΚΗ  ...  ΔΕΝ  ΗΞΕΡΕ  ΤΙ  ΕΚΑΝΕ  ΟΤΑΝ  ΕΒΑΖΕ  ΤΗΝ  ΥΠΟΓΡΑΦΗ  ΤΟΥ  ΕΚΕΙ  ΠΟΥ  ΔΕΝ  ΕΠΡΕΠΕ -ΟΠΩΣ  Ο  ΠΑΤΕΡΑΣ  ΤΟΥ  ΔΕΝ  ΠΡΟΣΕΧΕ  ΚΑΙ  ΕΒΑΖΕ ΚΑΤΙ  ΑΛΛΟ  ΕΚΕΙ  ΠΟΥ  ΔΕΝ  ΕΠΡΕΠΕ...

ΔΥΟ  ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ  ΜΑΣ  ΕΔΙΔΑΞΑΝ  ΣΤΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ [ΚΑΙ  ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ  ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΙΚΟΥ  ΤΥΠΟΥ  ΜΑΘΗΜΑΤΑ  ΠΟΥ  ΕΚΕΙ  ΕΚΑΝΑΝ].ΤΟ  ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ  ΟΤΙ  ΟΙ  ΑΡΧΑΙΟΙ  ΠΑΤΡΙΚΙΟΙ  ΗΤΑΝ  ΟΛΟΙ  ΓΚΑΙΥ [ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ  ΤΟ  ΑΝΑΦΕΡΕ ΚΑΙ  Ο   ΕΥΡΩΠΑΙΟΛΑΤΡΗΣ Γ.ΑΛΕΝ] ΚΑΙ  ΤΟ  ΑΛΛΟ  ΕΙΝΑΙ  ΟΤΙ  ΔΕΝ  ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΑΜΕ  ΜΟΝΟΙ  ΜΑΣ  ΑΠΟ  ΤΟΝ  ΤΟΥΡΚΙΚΟ  ΖΥΓΟ-ΟΙ  ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ  ΜΑΣ  ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ.......................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
ΚΑΙ ΧΤΥΠΟΥΝ  ΑΚΟΜΑ  ΤΟ  ΚΕΦΑΛΙ  ΤΟΥΣ  ΓΙΑ  ΑΥΤΟ!


ΑΥΤΟ  ΓΙΝΕΤΑΙ  ΓΙΑΤΙ  ΟΙ  ΕΛΛΗΝΕΣ  ΕΙΝΑΙ  ΛΑΟΣ  ΦΙΛΗΣΥΧΟΣ .ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΒΛΑΚΕΣ  ΣΑΝ  ΤΟΥΣ  ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ  ΟΙ  ΟΠΟΙΟΙ  ΚΑΙ  ΣΑΝ  ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ  ΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ  ΔΕΝ  ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΤΡΟΠΗ  ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ  ΑΣΚΟΠΟ  ΧΥΣΙΜΟ  ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ  ΚΑΛΥΤΕΡΑ  ΝΑ  ΧΥΘΕΙ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΠΑΤΡΙΔΑ-ΠΑΡΑ  ΝΑ ΤΟ ΠΙΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΙΟΥΝ  ΟΙ ΠΟΥΤΙΝΙΚΟΥ  ΤΥΠΟΥ  ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΟΙ  ΟΠΟΙΟΙ  ΘΑ ΕΧΟΥΝ  ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ  ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΕΛΤΣΙΝΙΚΟΥΣ.[Καί  πού  θά  έιναι  τρίς χειρώτεροι  από  αυτούς]-[ΔΗΛ.ΟΧΙ  ΓΙΑΝΝΗΣ -ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ].ΕΠΙΣΗΣ  ΟΙ  ΕΛΗΝΕΣ ΤΟ  ΞΕΡΟΥΝ  ΟΤΙ  ΑΝ  ΓΙΝΕΙ  ΜΙΑ  ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΨΥΧΡΗ  ΣΑΝ  ΑΥΤΗ  ΠΟΥ  ΩΝΕΙΡΕΥΩΜΑΙ -ΑΝ [ΚΑΤΟΠΙΝ  ΓΕΝΝΙΚΗΣ  ΣΥΝΕΝΟΗΣΗΣ]  ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ  ΟΛΟΙ  ΟΙ  ΕΛΛΗΝΕΣ[Η  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ  ΕΝΑ  ΜΕΡΟΣ  ΑΥΤΩΝ] ΝΑ  ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ  ΤΟΥΣ  ΦΟΡΟΥΣ  ΤΟΥΣ-ΤΟΤΕ  Η  ΤΡΕΧΟΥΣΑ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΘΑ  ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ  ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ  ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ  ΝΑ  ΑΝΑΛΑΒΕΙ  ΑΥΤΗ  ΤΗΝ  ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ  ΜΙΑ  ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η  ΟΠΟΙΑ  ΘΑ  ΚΡΑΤΗΣΕΙ  ΠΕΡΙ  ΤΑ  3  Η  4  ΧΡΟΝΙΑ-ΜΕΤΑΒΑΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ  ΣΕ  ΙΡΑΚ  ΚΑΙ  ΛΥΒΙΗ.

Γυναίκες........ΟΤΑΝ  ΕΙΝΑΙ  ΜΙΚΡΕΣ  ΘΕΛΟΥΝ  ΝΑ  ΣΕ  ΚΑΝΟΥΝ  ΝΑ ΤΙΣ  ΑΓΑΠΑΣ.........ΚΑΙ  ΟΤΑΝ  ΕΙΝΑΙ  ΜΕΓΑΛΕΣ  ΝΑ  ΤΙΣ ΛΥΠΑΣΑΙ.

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

G.ELIOT,john RUSKIN,CAROL,

Η τέχνη είναι ωραία όταν το χέρι, το κεφάλι και η καρδιά πάνε μαζί.


 
Όταν έρχεται ο θάνατος, δεν είναι η τρυφερότητα για την οποία μετανιώνουμε, αλλά η σκληρότητά μας.


 
Ποτέ δεν είναι αργά να γίνεις αυτό που θα μπορούσες να είχες γίνει.


 
Κάθε αποχωρισμός είναι ένας μικρός θάνατος.


 
Ήταν σαν τον κόκορα που πίστευε πως ο ήλιος ανέτειλε για να ακούσει το λάλημά του.


 
Η αμοιβή για την εκπλήρωση ενός καθήκοντος είναι η δυνατότητα να εκπληρώσουμε ένα άλλο.


 
Κανένα μεγάλο έργο δεν έχει γίνει από διστακτικούς που ψάχνουν σιγουριά.


 
Είμαστε όλοι πρόθυμοι να πιστέψουμε αυτό που πιστεύει ο κόσμος για μας.

 
Όπως όλοι μας, είχε πολλές εντυπώσεις που τον είχαν προφυλάξει από το να έχει ξεκάθαρες απόψεις.
 
Δεν θα βρέξει ποτέ τριαντάφυλλα. Αν θέλουμε να έχουμε περισσότερα τριαντάφυλλα, πρέπει να φυτέψουμε περισσότερες τριανταφυλλιές.


 
Υπάρχουν πολλές νίκες που είναι χειρότερες από ήττες.

 
Υπέροχο φθινόπωρο! Αν ήμουν πουλί θα πετούσα γύρω από τη γη ψάχνοντας για διαδοχικά φθινόπωρα.


 
Δεν θέλω μόνο να μ’ αγαπάνε, αλλά και να μου το λένε ότι μ’ αγαπάνε.


 
Η βαναυσότητα, όπως κάθε άλλη κακία, δεν χρειάζεται κάποιο κίνητρο, έξω από αυτήν την ίδια. Χρειάζεται μόνο ευκαιρία.


Ανεξάρτητα από το αν η ευτυχία μπορεί να έρθει ή όχι, πρέπει κανείς να προσπαθεί και να είναι προετοιμασμένος να ζήσει χωρίς αυτήν.


Τίποτε δεν είναι τόσο καλό όσο φαίνεται από πριν.


 
Οι πιο ευτυχισμένες γυναίκες -όπως και τα πιο ευτυχισμένα έθνη- δεν έχουν ιστορία.


Η αποτυχία μετά από μεγάλη αναμονή είναι πολύ πιο μεγαλειώδης από το να μην έχεις ποτέ μια αναποδιά αρκετά καλή που να θεωρείται αποτυχία.


 
Τα μεγάλα πράγματα δεν είναι αποτέλεσμα μιας παρόρμησης, αλλά πολλά μικρά πράγματα που μαζεύονται όλα μαζί.


άρεσε σε 3
Η υπερβολική πνευματική παραγωγή είναι προσβολή στην κοινωνία.


 
Τα παιδιά είναι ακόμα το σύμβολο της αιώνιας συνύπαρξης της αγάπης και του καθήκοντος.


 R
Η μόνη αποτυχία που πρέπει να φοβάται κανείς είναι να μην επιμείνει στο στόχο που θεωρεί ότι είναι ο καλύτερος.
 
Ποια μοναξιά είναι χειρότερη από την έλλειψη εμπιστοσύνης;

 
Ευλογημένος να ‘ναι εκείνος που μη έχοντας τίποτε να πει, απέχει από το να μας δώσει λεκτικές αποδείξεις για το γεγονός αυτό.
 
Όταν ένας άνθρωπος κλείνεται στον εαυτό του, σχηματίζει ένα πολύ μικρό πακέτο.


 
Το να ζεις χωρίς σκοπό είναι σαν να πλέεις χωρίς πυξίδα.


 R 
Αυτά που σκεφτόμαστε, ή αυτά που ξέρουμε ή αυτά που πιστεύουμε έχουν τελικά μικρή σημασία. Το μόνο που έχει σημασία είναι αυτό που κάνουμε.


 
Η τιμωρία είναι το τελευταίο και το λιγότερο αποτελεσματικό εργαλείο στα χέρια του νομοθέτη για την πρόληψη του εγκλήματος.


 
Να μην αναζητάτε τις απολαύσεις, να είστε όμως πάντα έτοιμοι για απολαύσεις.


 
Όταν αγάπη και ικανότητα δουλεύουν μαζί, να περιμένεις ένα αριστούργημα.


 

 
Η ποιότητα δεν είναι ποτέ τυχαία. Είναι το αποτέλεσμα μιας έξυπνης προσπάθειας.

Όταν δεν ξέρεις πού πας, όλοι οι δρόμοι σε οδηγούν εκεί.


 
Δεν μπορώ να πάω πίσω στο χθες, γιατί ήμουν κάποιος άλλος.
 
Χρειάζεται να τρέξεις όσο πιο πολύ μπορείς για να μπορέσεις να μείνεις στο ίδιο σημείο.
 
Πάντα να λες την αλήθεια, να σκέφτεσαι προτού μιλήσεις και να κρατάς σημειώσεις μετά.


 
Ποιο είδος παροιμίας προτιμάτε: «κάλλιο αργά παρά ποτέ» ή «κάλλιο ποτέ παρά αργά»;


 
Ένα από τα μυστικά της ζωής είναι πως ό,τι αξίζει να κάνουμε είναι αυτά που κάνουμε για τους άλλους.


 
Άρχισε από την αρχή και πήγαινε μέχρι το τέλος. Μετά σταμάTa
 
Είναι κακής ποιότητας μνήμη αυτή που δουλεύει μόνο προς τα πίσω.

Ο κόσμος είναι ένας καθρέφτης και δίνει σε κάθε άνθρωπο την αντανάκλαση του δικού του προσώπου.
THACKERAY.

Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.


 STEVENSON=
Το κρασί είναι εμφιαλωμένη ποίηση.


STEVENSON=
Το σημάδι μιας καλής ενέργειας είναι ότι εκ των υστέρων φαίνεται αναπόφευκτη.


 
Μην κρίνεις την ημέρα από τη σοδειά που θέρισες, αλλά από τους σπόρους που έσπειρες.


 
Καμιά γυναίκα δεν θα πρέπει να παντρεύεται έναν άντρα που δεν πίνει και δεν καπνίζει.


 
Να είμαστε αυτό που είμαστε και να γίνουμε αυτό που μπορούμε να γίνουμε, είναι ο μοναδικός σκοπός σ’ αυτήν τη ζωή.


 
Ο καθένας ζει πουλώντας κάτι, όποιο δικαίωμα κι αν έχει σ’ αυτό.


 
Κανένας δεν είναι άχρηστος όσο έχει ένα φίλο, και όσο μας αγαπάνε, είμαστε αναντικατάστατοι.


Υπάρχει μόνο μια διαφορά μεταξύ μιας μακριάς ζωής και ενός καλού δείπνου: στο δείπνο, το γλυκό έρχεται στο τέλος.


 
H πολιτική είναι το μοναδικό επάγγελμα για το οποίο δεν χρειάζεται εκπαίδευση.


 
Το τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε για τα χρήματα είναι μερικές φορές η ελευθερία.


 
 
Οι Άγιοι είναι αμαρτωλοί που συνέχισαν να προχωρούν.
 
Δεν ταξιδεύω για να πάω κάπου αλλά για να πάω. Ταξιδεύω για χάρη του ταξιδιού. Το ζήτημα είναι να μετακινείσαι.


 
Αν ένας άνθρωπος αγαπάει τη δουλειά του -ανεξάρτητα από οποιοδήποτε ζήτημα επιτυχίας ή φήμης- είναι εκλεκτός των θεών.


 
Τα βιβλία είναι αρκετά καλά από μόνα τους, αλλά είναι και ένα ισχυρό, αναίμακτο υποκατάστατο για τη ζωή.
 
•Κυνισμός: το χιούμορ με κακή διάθεση
.WELLS
Όλοι ξέρουμε τι είναι το Κοινοβούλιο και όλοι ντρεπόμαστε γι’ αυτό.
 
 

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

πτεροροούντες ΜΝΗΜΕΣ ΣΕΙΡΑ 31

ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΗ ΒΙΑ ΓΚΑΡΙΜΠΑΛΝΤΙ 82 ΕΖΗΣΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΠΑΝΟΣ ΠΟΗΤΗΣ ΡΑΦΑΕΛ ΑΛΜΠΕΡΤΙ..ΣΤΟ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΜΕΡΛΕΜΠΕΚ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ ΕΖΗΣΕ Η ΛΑΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΒΟΥΟΡΑΝΙΟΚΙ...ΣΤΟ ΘΕΡΕΤΡΟ ΣΑΒΑΡΥ ΣΟΥΡ ΜΕΡ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΕΖΗΣΑΝ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΗΣ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗΣ ΚΤΗΝΩΔΙΑΣ[ΜΑΝΝ,ΤΣΒΑΙΧ,ΦΟΥΡΤΒΑΓΝΕΡ,ΒΑΙΛ.ΜΠΡΕΧΤ]

Ο ΝΕΟΣ ΜΑΚΙΑΒΕΛΗΣ

0 νέος Μακιαβέλι φιλοδοξεί να είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο από τον πρωταγωνιστή του, Richard "Dick" Remington, ο οποίος έχει μια δια βίου πάθος για την «πολιτειακή οργάνωση» και που ονειρεύεται ανασύνταξη την κοινωνική και πολιτική μορφή του αγγλικού έθνους., είναι ένας λαμπρός φοιτητής στο Cambridge, γράφει αρκετά βιβλία για πολιτικά θέματα, παντρεύεται μια πλούσια κληρονόμοο, και μπαίνει στό κοινοβουλίου ως Φιλελευθέρων επηρεάζεται από το σοσιαλισμό  ένα ζευγάρι εύκολα αναγνωρίσιμο όπως οι Ουέμπ, μόνο για να πάει πέρα από τις Συντηρητικούς . 0Remingtoναναλαμβάνει την επεξεργασία ενός ισχυρού πολιτικού εβδομαδιαίου εντύπου και επέστρέφει στο κοινοβούλιο σε μια πλατφόρμα που υποστηρίζει την προικοδότηση των μητέρων, αλλά η καριέρα του εχει ναυαγησει από την ερωτική σχέση του με μια λαμπρή νεαρά απόφοιτο της Οξφόρδης, τηνI.φηβερς. Όταν οι φήμες για τη σχέση τους αρχίζουν να κυκλοφορούν, τότε ο Remington προσπαθεί να διακόψει την υπόθεση, αλλά στη συνέχεια αποφασίζει να εγκαταλείψει τη γυναίκα, την καριέρα, το κόμμα και τη χώρα και να ζήσουν στο εξωτερικό, στην Ιταλία, όπου και γράφει την απολογία pro vita sua γιά ότι το μυθιστόρημα αποτελεί.

Κύρια θέματα του μυθιστορήματος είναι η πολιτική και το σεξ, και οι δύο τηρώντας ανησυχίες του συγγραφέα. " [ 2 ]0 Βιογράφος του David Smith που τό χαρχτηρίζει ως τό"πιο αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα τού Wells .« 0ΝέοςMachiavelli [2] Η ανάπτυξη της πολιτικής και το σεξουαλικό πάθος του πρωταγωνιστή εντοπίζεται στην περίπλοκη λεπτομέρεια. Η επειτήδευση καί προσποίηση της βικτωριανής και Eδουαρδιανής ηθικής είναι ο κύριος στόχος  του μυθιστορήματος: "Ευχαριστώ το Θεό που σύντομα θα είμαι έξω από αυτό το όνειδος αυτό την ίδιαώρα πού οί άγριοι στην Αυστραλία θά κινήσουνε τα παιδιά τους καλύτερα από την αγγλική τακτική στό νά κάνουν την ημέρα Ούτε του. μας δόθηκε ποτέ μια άποψη για το τι ονομάζουν οι ΑΓΓΛΟΙ ηθική που δενεπιτρέπει νά δείχνουν ότι μπορεί να χαρακτήρισθεί ως άθλιο υποταγής, του πιο κακού κριτη, ΔΗΛ.μια άθλια υποβολή σε παράλογες απαγορεύσεις! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ πράος  ΣΤΗΝ παράδοση του μυαλού και του σώματος ΣΟΥ...με την υπαγόρευση ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΟΙ σχολαστικοί και  ΟΙ γριές και  οί ανόητοι . Εμείς δεν διδάχθκαμέ από κανένα κολεγιο... απλα ζούμε ανεπιτήδευτα όπως έχουμε γεννηθεί... " [3]

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

FAMUS PEOPLE-S INHABITANCES IN PARIS,ATHENS,MILAN

ΜΙΛΑΝΟ 13-8-13........ΣΤΗ  ΒΙΑ  ΜΠΡΕΡΑ  11  ΕΖΗΣΕ  Ο  ΖΩΓΡΑΦΟΣ  ΚΑΡΛΟ  ΝΤΟΣΙ- - -Ο  ΠΟIΗΤΗΣ  ΚΑΙ  ΣΥΝΘΕΤΗΣ  ΑΡΙΓΚΟ  ΜΠΟΙΤΟ  ΕΖΗΣΕ  ΣΤΗ  ΒΙΑ ΜΟΝΤΕΜΠΕΛΟ  ΚΑΙ  ΣAΝΤΡΟ  ΣΑΝΤΡΙ-ΓΩΝΙΑ- -Ο  ΑΓΓΛΟΣ  ΗΒΑΝΣ  ΕΖΗΣΕ  ΣΤΗ  ΒΙΑ  ΚΑΣΤΕΛΜΟΡΟΝΕ  ΚΑΙ  ΠΙΑΤΣΑ  ΣΑΒΟΙΑ-ΓOΝΙΑ- - - - Ο  ΛΟΥΙΤΖΙ  ΡΙΝΑLΝΤΟ  ΣΤΗ  ΒΙΑ  ΜΠΡΟΤΣΕΛΛΙ- - - ΣΤΗ  ΓΩΝΙΑ  ΛΑΡΓΚΟ  ΑΟΥΓΚΟΥΣΤΟ  ΚΑΙ  ΒΙΑ  ΝΤΟΥΡΙΝΟ  ΕΖΗΣΕ  Ο  ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΤΖΙΟΡΝΤΑΝΟ-ΓΝΩΣΤΟΣ  ΒΕΡΙΣΤΑΣ  ΣΥΝΘΕΤΗΣ-ΚΑΙ  Ο  ΒΙΡΤΖΙΛΙΟ  ΦΑΜΠΡΙ...ΣΤΟ  ΝΟΥΜΕΡΟ  ΔΥΟ  ΤΗ  ΟΔΟΥ  ΠΟΡΤΑΝΟΒΑ  ΕΖΗΣΕ  Ο  ΜΕΓΑΣ  ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΝΟΣ  ΗΘΟΠΟΙΟΣ  ΦΛΟΡΕΝΖΟ  ΣΑΝΤΖΕΘ...ΣΤΟ  ΜΠΑΡ  ΜΠΡΕΡΑ  ΚΑΙ  ΣΕ  ΑΛΛΑ  ΤΗΣ  ΚΑΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΑΥΤΗΣ  ΠΕΡΙΟΧΗΣ  ΣΥΧΝΑΖΑN  Ο  ΒΙΣΚΟΝΤΙ,Ο  ΠΑΖΟΛΙΝΙ,Ο  ΣΑΝΤΟΣ,Ο  ΦΟΝΤΑΝA,Ο  ΤΑΝΤΙΝΙ,Ο  ΝΤΙΝΟ  ΜΠΟΥΖΑΤΙ,Ο  ΕΥΓΕΝΙΟΣ  ΜΟΝΤΑΛΕ...ΜΕΣΑ  ΣΤΗ  ΜΠΡΕΡΑ  ΕΙΧΕ  ΜΙΑ  ΕΞΥΠΝΗ  ΕΚΘΕΣH  ΜΕ  ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ  ΠΟΥ  ΟΛΕΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ  ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ  ΜΕΓΑΛΩΝ  ΖΩΓΡΑΦΩΝ  ΤΗΣ  ΕΠΟΧΗΣ  ΝΟΒΕΤΣΕΝΤΟ- - ΕΝΩ  ΑΠΕΝΑΝΤΙ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ  ΗΤΑΝ  ΤΟ  ΣΠΙΤΙ  ΠΟΥ  ΕΖΗΣΕ  Η  ΠΟΗΤΡΙΑ  ΚΑΙ  ΖΩΓΡΑΦΟΣ  ΛΑΛΑ  ΡΟΜΑΝΟ.......ΠΙΣΩ  ΣΤΗΝ  ΑΘΗΝΑ  ΒΛΕΠΟΥΜΕ  ΣΤΗΝ  ΟΔΟ  ΚΑΡΥΑΤΙΔΩΝ  ΤΟ  ΣΠΙΤΙ  ΤΟΥ  ΜΕΓΑΛΟΥ  ΖΩΓΡΑΦΟΥ  ΓΙAΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΟΥ  ΚΑΙ  ΛΙΓΟ  ΠΙΟ  ΚΑΤΟ  ΑΥΤΟ  ΤΟΥ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ  ΤΟΥ  ΑΧΙΛΕΑ  ΔΡΟΥΓΚΑ..ΕΝΩ  ΣΤΟ  ΠΑΡΙΣΙ  ΚΟΝΤΑ  ΣΤΗΝ  ΑΒΕΝΙΟΥ  ΜΑΙΝ  ΥΠΗΡΧΕ Η- -ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΜΕΝΟ  ΠΛΕΩΝ--ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΙΤΕ  ΦΑΚΟΥΛΙΕΡ ΠΟΥ  ΗΤΑΝ  ΕΚΕΙ  ΤΑ  ΣΠΙΤΙΑ  ΚΑΛΙΤΕΧΝΩΝ  ΠΤΩΧΩΝ ... ΣΟΥΤΙΝ  Η  ΤΟΝ  ΜΟΝΤΙΛΙΑΝΙ...ΠΙΣΩ  ΣΤΟ  ΜΙΛΑΝΟ  ΚΑΙ  ΣΤΗ  ΒΙΑ ΜΠΡΟΤΖΕΛΙ  ΒΡΙΣΚΟΥΜE  ΤΟ  ΣΠΙΤΙ  ΤΟΥ  ΠΑΤΡΙΩΤΗ  ΛΟΥΙΤΖΙ  ΡΙΝΑΛΔΟ- - -Sτην  οδο  Βερντι νο 3 του Μιλανο ηταν το σπιτι του μεγαλου ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΗ ΛΟΓΙΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΒΙΤΣΕΝΖΟ ΜΟΝΤΙ...ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟ.Σ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΜΠΕΡΑΝΙ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΜΑΝΤΣΟΝΙ 3

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

ΜΑΤΑΙΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ....ΤΡΩΤΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Tρεις πολύτιμες συμβουλές για να ξελαμπικάρεις
α)
β)
γάμα)


Κανείς δεν καθαρίζει σπίτι γρηγορότερα,
από έναν εργένη
.. που περιμένει γυναίκα...

 Ρε παιδιά, λέτε να υπάρχει κάνα τζίν μέσα στο MΠΟΥΚΑΛΙι;
Η ΛΥΧΝΑΡΙ ΤΖΙΝΙ


Είμαι στο σούπερ μάρκετ πάω να πληρώσω και βλέπω τη ταμία, Θεά!!!
Της λέω: "Εγώ μια μέρα θα σε κλέψω".

Χτύπησε το συναγερμό η καθυστερημένη...!!!!
Δημοτικότητα
Ψήνομαι να προσλάβω δυο ντετέκτιβ και να τους βάλω να παρακολουθεί ο ένας τον άλλον.. 
 
 
 
- Γιατί ο Μπάτμαν έχει πολλά λεφτά..?
.
.
- Επειδή πιάνει συνέχεια τον Τζόκερ.